piątek, 1 marca 2013

Rossmann - szaleństwo lakierowe w szafie WIBO:)

Cześć Dziewczyny,
szaleństwo zakupowe lakierów sygnowanych przez nasze koleżanki blogerki dopadło i mnie:)
Szafa Wibo u mnie w Rossmanie obfitowała o dziwo , we wszystkie kolory jakie mnie zainteresowały:)

 
 

Po kolei:
1) 2 Electric Orange - stworzony przez Siouxie - www.siouxieandthecity.blogspot.com
2) 4 Flirt - stworzony przez Amethyst- www.amethystblog.pl
3) 6 Roziskrzone Niebo- stworzony przez Miratell- www.miratellblogspot.com
4) 9 Peaches and Cream -stworzony przez Theoleskaaa- www.theoleskaaa.blogspot.com

Są to lakiery z formułą imitującą lakier żelowy, lakier ma dość wąski pędzelek, ale bardzo dobrze się nim maluje, konsystencja lakieru pozwala na ładne pokrycie nawet jedną warstwą:) nie za rzadki i nie za gęsty:)
Cena w Rossmannie za sztukę to 5,99zł
Lakier nałożyłam na odżywkę Eveleline 8w1, dwie warstwy i top coat, trochę długo schnie, ale połysk ma nawet bez top coatu:)


 
 
 
 
te zdjęcia były robione bez lampy błyskowej , a poniżej z lampą:
 
 
 
Jeśli chodzi o trwałość to nie mam jeszcze zdania , bo to świeżynki na pazaurkach :)
 
 
Wszystkim Dziewczynom, które maczały paluszki w przygotowaniach tych cudnych kolorów  GRATULUJĘ!  ŚWIETNA ROBOTA:)
 
A Wy znalazłyście swojego faworyta wśród tej kolekcji? Który z prezentowanych przeze mnie przypadł Wam najbardziej do gustu?:)
  
Bo u mnie na czele całej mojej czwórki stoi :
 
 
 
 
Naprawdę LIKE :)
 
A Ty wiosno gdzie się jeszcze błąkasz.... czekamy!! :)
 
Pozdrawiam już weekowo:)
Ines

 

29 komentarzy:

  1. Ten łososiowy cudowny! Najbardziej mi sie sie podoba, ale ta pomarańcza jest równie elektryzująca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i powiem Ci o dziwo nie smuży mi się :) w szoku byłam, bo każdy z cielaczkowatych robi mi kuku:) a ten rewelacyjny, szkoda , że był ostatni bom chciała na obdarowanie jeszcze wziąść:)

      Usuń
  2. Świetne! Każdy z nich mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi w sumie też każdy się podoba:) ale tak jakoś ta pomarańcza słońce przywołuje:)

      Usuń
  3. Mnie się podoba projekt Oleski i Amethyst.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tych właśnie na półce było najmniej, Oleski sztuk jedna, Amethyst - 3 sztuki, reszta była pod dostatkiem:)

      Usuń
  4. Dla mnie nafajniejszy ten od Oleski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślałam , chciałam Ci nawet wziąść ale już nie było:(jak gdzieś jeszcze dorwę to zakupię :)

      Usuń
    2. Spoko, spoko może jutro będę w Rosmanie to sobie je wyoglądam :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Bardzo ładnie wygląda:)taki na codzień:)ale z klasą!:)

      Usuń
  6. Mi się podobają wszystkie ;)
    Jednak w pierwszej kolejności kupię ten łososiowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pędź szybko, bo tego najwięcej schodzi:) a warto:)

      Usuń
  7. Jakoś Wibo mnie nie pociąga, ale wypróbuję Peaches and Cream : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nigdy nie szukałam wśród tych lakierów, ale ze względu na Dziewczyny, chciałam sprawdzić:)nie wiem jak z trwałością ale za taką cenę nie będę rozpaczać jak się nie sprawdzi w noszeniu :)

      Usuń
  8. To duży sukces dziewczyn :) mieć swój lakier w kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromny:)i fajnie, że miały taką możliwość:)

      Usuń
  9. cudowne! :-)
    mi praktycznie wszystkie przypadły do gustu! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja im bardziej się nim przyglądam tym bardziej, żałuję , że nie wziełam jeszcze innych kolorów,no ale sprawdzę najpierw te a potem będę szaleć:)

      Usuń
  10. Wszystkie są piekne,ja natomist wybrałabym kolor łososiowy .Juro pójdę do Rossmana:)Polecam spróbować lakiery w tej samej cenie Mis Sporty małe buteleczki, pędzelek super rozprowadza lakier, nie robi smużek i jest naprawdę trwały-wypróbowane:)pięknie to przedstawiłaś:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie widzę, że większości z Was przypadł do gustu subtelniak:)ja lubię jednak chyba coś bardziej wyrazistego:)ale też uważam , że jest śliczny!:)a do szafy Miss Sporty muszę koniecznie zajrzeć:)dziękuję za miłe słowa:);*

      Usuń
  11. a mnie się o dziwo różowy podoba...jutro mam nadzieje, ze je pomacam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wziełam i Amethyst, bo to normalka, że co w odcieniach, nawet dalekiego różkisu, wpada samo do koszyka;)leć póki na półkach stoją;) ;*

      Usuń
  12. czyli dostałaś wszystkie:) Gratulacje:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze ze na fb zajrzalam:)od razu pojechałam i mam:))

      Usuń
  13. Ja też skusiłam się na 4 kolorki, 2 się i u Ciebie pojawiły Amethyst i ThoOleeska a dodatkowo wzięlam pastelową zieleń i błękit. Nawet trwałość niezła, bez top coatu utrzymały się 3 dni. Trochę mi ten kolor od The Olesska robi smugi ale da się to opanować. Brawo dla blogerek! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zastanawiałam się też nad tą zielenią, ale tak jakoś mi nie podrodze z takimi odcieniami, ja jeszcze na dłużej znimi nie zostałam więc nie ocenię trwałośći :( mi większość jasnych smuży dlatego częściej sięgam po ciemniesze:):) :*

      Usuń

Dziękuję za komentarz:)