czwartek, 28 marca 2013

Makijaż z kredką Sephora Good Mood nr 20:)

Hej:)
Wczoraj pokazywałam Wam moje nowe  Sephorowe kredki tutaj a dziś makijaż z jedną z nich- Good Mood nr20



Step by step:

1) całą powiekę pokryłam Paint Pot Mac, kącik zewnętrzny i załamanie powieki pomalowałam cieniem Mac Shale i roztarłam


2) całą ruchomą powiekę pokryłam złotym cieniem Collistar Ombretto Doppio Effetto- 5 Oro Brillante




3) na górnej powiece wzdłuż linii rzęs narysowałam kreskę kredką Sephora Good Mood nr 20



4) wytuszowałam rzęsy maskarą Clinique High Impact Extreme Volume


Kredka świetnie się prowadzi na powiece , jest mięciutka i ma  piękny kolor, myślę, że pasuje do większości cieni...

 
 
 
 
 


Do makijażu użyłam:


 


Jak Wam się podoba ta propozycja?
Ja już myślę nad tą żółtą kredką, jak ugryźć tego banana... :)
Ines

40 komentarzy:

  1. Utwierdziłaś mnie w przekonaniu, że ta kredka jest piękna i koniecznie musi się znaleźć w mojej kosmetyczce :) Żółtą kredkę mogłabyś zestawić z pastelową zielenią bądź zaakcentować jedynie dolną powiekę np. przy zestawieniu z fioletami. Fajnie mogłaby wyglądać także sama przy idealnie wyrównanym i rozjaśnionym kolorycie oka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ,że Ci się podoba:)może jeszcze jakaś wpadnie Ci w łapki:)Wezmę pod uwagę Twoje sugestie:)czekam na słońce będę miała wtedy więcej pomysłów:)a masz jakieś sposoby na wyrównanie kolorytu, polecasz jakiś konkretny cień?

      Usuń
    2. mam jeden taki z Inglota tylko nie pamiętam numeru. Jak będę w domu to sprawdzę i napiszę :)

      Usuń
    3. u mnie idealnie do tego celu sprawdza się mat inglota 351, teraz tak sobie jeszcze myślę, że ta żółta kredka idealnie wyglądała by z mocno czarną i wyrazistą kreską wykonaną równolegle do niej :)

      Usuń
    4. Dzięki za info:)sprawdze tego inglota:) tak z robiłam z różową kredką w makijażu odgapionym od Armaniego:)różowa i czarna kreska:)spróbuję i z żółtą:)

      Usuń
  2. ajć pięknie kochana jak zawsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to są Twoje naturalne rzęsy? takie dłuuuuugaśne :D
    myśl nad bananem, myśl :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak moje :)revitalash działa!:*

      Usuń
    2. efekty naprawdę super, ale cena już nie :p

      Usuń
    3. cena wysoka, coś podobno jest w zamienniku, ale czytałam u dziewczyn ,że aż tak spektakularnych efektów nie daje:(

      Usuń
  4. Piękna ta kredka:)
    Z żółty to może z zielenią jakąś?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)też dumam nad takim połączeniem ale muszę się rozejrzeć za jakimś cieniem w takim kolorku:)

      Usuń
  5. bardzo ładny turkus :) muszę się bliżej przyjrzeć tym kredkom, jak dotąd miałam tylko brąz automatycznie wysuwany i byłam z niego bardzo zadowolona, chyba czas na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super !!! Bardzo Ci pasuje :) Mnie sie wydaje, że ta kredka jest podobna do mojej turkusowej z Essence... Żółtą kredkę połączyłabym z pomarańczką, koralem, ewentualnie delikatnym brązem. Albo zupełnie solo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:** rzeczywiście chyba jest podobna... :) będę kombinować rozważając Wasze propozycje i pewnie pokażę w jednym poście kilka makijaży z bananem:)

      Usuń
  7. prześliczny kolor! pasuje Ci i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. prosto ale bardzo fajnie :) super, że kredka jest w intensywnym kolorze więc cały makijaż staje się bardziej wesoły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kreska gra pierwsze skrzypce;) tak nie ma nudy:)

      Usuń
  9. Piękny odcień zieleni :) Mam podobną kredke ale z Bourjois :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam podobną z Bourjois i uważam , że są też bardzo dobre:)ta zieleń chyba każdemu pasuje:)

      Usuń
  10. Bardzo podoba mi się Twój dobór kolorów. Pięknie ta zieleń wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne połączenie i pasuje Ci. Czy te sephorowe kredki mają dość grube czuby?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:*wiesz co, zależy jak zastrugasz:), na początku użytkowania są szczupluśkie a potem się wygrubiają.. ;) ale nie wiem czy z serii Jambo nie ma też tych kolorów , jeśli zależy Ci na grubaśnych to wśród Jambo takie znajdziesz, ja mam dwie i gorzej mi się niemi maluje, ale do roztarcia na całą powiekę idealne:**

      Usuń
  12. idealnie narysowana kreska.
    dla mnie to wciąż wyzwanie..
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, dla mnie też , raz wyjdzie lepiej raz gorzej:) ale trzeba ćwiczyć:)

      Usuń
  13. Bardzo lubię takie makijaże z bronzami i złotem :) Prawie codziennie noszę, a ty dałaś mi pomysł, żeby dołożyć do tego zieloną kredkę do urozmaicenia :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)