piątek, 22 marca 2013

Czerwony Jaguar Essie

Witajcie:)

Parę dni była u mnie zajawka lakierów Essie , które kupiłam w promocji 2+1 gratis w Superpharm:)
Dzisiaj pokażę Wam  Jaguarka, którego wybrałam przy kasie jako prezent w tej promocyjnej akcji:)







Jest to czerwień ze złotym wykończeniem



te złote drobinki są na tyle delikatne, że nie ma efektu przesytu...



momentami prawie w ogóle nie widać tego połysku
















Jestem bardzo zadowolona, że lakiery, które były dodawane gratis nie były to lakiery , które kolorystycznie od razu bym odrzuciła...
Mogłam wybrać spośród trzech jakie były dostępne, zdecydowałam się na czerwień, klasykę ale z ciekawym akcentem złota...
Skorzystałyście z tej oferty? Jak Wam się podoba Jaguar?
Pozdrawiam
Ines

25 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie się prezentuje, bałam się trochę tego złotego wykończenia ale jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam obawy co do wykończenia, z reguły wybieram kremowe, ale ten mi bardzo podpasował:):*

      Usuń
  2. Wspaniała czerwień. Połyskujący efekt nadaje temu lakierowi niepowtarzalnego charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo elegancki! Obawiałabym się, że połysk będzie działał na jego niekorzyść, a tu taka niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja unikam połyskliwych lakierów bo moja płytka nie jest idealna, a takie mają to do siebie ,że podkreslają nierówności,nie nałożyłam żadnej bazy ani odżywki i efekt taki jaki widać, mi się podoba:):*

      Usuń
  4. Jaguare bardzo mi się podoba. Lubię połączenie czerwieni ze złotem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny! i to złotko tak ładnie opalizuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)przy opalonych łapkach pewnie jeszcze fajniej to będzie wyglądało:)

      Usuń
  6. fajnie, że to złotko takie delikatne. Czerwienie z bazarowym shimmerem/ brokatem jakoś mnie odrzucają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, jest bardzo delikatne:) nie wybija się na pierwszy plan i to mi się podoba:)

      Usuń
  7. świetne paznokcie i piękny kolor!
    ściskam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny jest :) Pasowałaby mi taka ciepła czerwień i jeszcze te złote przebłyski... Chyba jutro pojade do SP, mam nadzieje, że bedzie mniejszy szał niż ostatnio i kupie sobie cos z Essi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)świetnie będzie wyglądał na Twoich łapkach:)sprawdź sobie czy jest jeszcze ta promocja:)ja mam chęć na więcej kolorów... :*

      Usuń
  9. Essie ma piekne lakiery, ja teraz Collistaruje sie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie miałam Collistarowych ,ale uwielbiam tą firmę za pielęgnację ciała!:*

      Usuń

Dziękuję za komentarz:)