sobota, 9 marca 2013

BB Dior i Diorskin Loose Powder Glow Fresh - cudaki!!!!

Cześć,

Od 3 tygodni jestem szczęśliwą posiadaczką  BB Diora i sypańca Diorskin...


 


To mój pierwszy BB  i jestem nim zachwycona.. zanim kupiłam cały produkt chodziłam po próbki... miałam problem w doborze koloru- 002 wydawał mi się za jasny a 003 za ciemny , a nic po środku nie ma:(
Ale w końcu zdecydowałam się na 002 i to był dobry wybór!
Zamiast się rozpisywać pokaże Wam na fotkach:

1) tak wyglądam saute;)

 
 
Moja cera jest mocno napigmentowana, nie mam dużych plam barwnikowych ale mnóstwo pojedyńczych i nie wszystkie to pieguski;)
 
 
 
Kolor mojej skóry jest niejednolity i mam tendencję to zaczerwienień, mam cerę normalną w kierunku suchej
 
 
Na BB się zdecydowałam bo  szukałam czegoś  lekkiego na wiosnę , uwielbiam swój podkład ale... tyle wszędzie BB , że mi się też zachciało:)
 
Do moich Sephorowych zakupków dostałam fajną kosmetyczkę z minaiturami -balsamem i żelem Jadore:)
 
 
 
 
2) Po nałożeniu BB :
 
 
 
 
 
widać,że ujednolicił mi się kolor skóry, pięknie się stopił ze skórą szyi, czego przy podkładzie nie jestem w stanie uzyskać, zawsze muszę ciapnąć podkładem na szyję, by jakoś zgubić kolor... a nie lubię tego:)
 
 
Bardzo dobrze  utrzymuje  mi nawilżenie skóry , nie roluje się i nie błyszczy!
 
Kolejny mój zakup to puder sypki :

DIORSKIN NUDE Loose Powder Nude Glow Fresh

 
 
tu zdecydowałam się na odcień 030, do pudru dołączony jest pędzel w aksamitce oczywiście:)
 
3) Puder ten świetnie rozświetla, jest bardzo delikatny i niezwykle łatwo się go aplikuje, a wygląda na buzialu tak:

 
 
 



zdjęcia robione w różnym oświetleniu


 
 
Jest jeszcze jeden sposób aplikowania tego sypańca, ale na taką wersję jego użytkowania zapraszam na blog White Praline, która zrobiła świetną recenzję tego produktu i u której możecie zobaczyć jak się zachowuje na cerze mieszanej w kierunku tłustej :)

Diorskin u White Praline - polecam zajrzeć, pooglądać i  poczytać!

a na koniec oko z tego makijażu:




Pozdrawiam i życzę miłej leniwej soboty:)
Ines

48 komentarzy:

  1. Super efekt :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie razem współpracują te produkty, a krycie BB jest naprawdę zauważalne :) ile kosztuje taki BB?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też bardzo się podoba ich wpółpraca:) cena 179zł, a do dziś w Spehorze 20% warto skorzystać!:)

      Usuń
    2. chyba do jutra? ja i tak już wyczerpałam limit na ten miesiąc ;)

      Usuń
    3. nie wiem , mi się wydawało, że do dziś:)spokojnie, z tego co słyszałam ma wejść jeszcze jakiś nowy BB Diora, więc spokojnie poczekaj:)będziesz miała więcej możliwości wyboru, a polecam bo naprawdę ładnie kryje:)

      Usuń
  3. z kazdej strony nie kusi ten puder!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam nigdy lepszego, a dziś spróbowałam solo i ... szok!wygląda jakbym miała pełny mejkap:)goń póki jeszcze jest!:*

      Usuń
    2. no własnie, póki jeszcze są...

      Usuń
  4. Naprawdę warto było zainwestować w te kosmetyki :) Śliczną masz buźkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Kochana:* warto było!szkoda tylko ,że sypaniec wychodzi z oferty!;*

      Usuń
  5. efekt super ;)
    a makijaż świetny!

    OdpowiedzUsuń
  6. oj cena zdecydowanie nie dla mnie :)
    ale efekt jest na prawdę super :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena wysoka, nie próbowałam innych tańszych marek BB ale jest tego sporo więc na pewno znajdziesz odpowiednik w przedziale cenowym jaki Cię interesuje, a jak znajdziesz to się pochwal:):*

      Usuń
  7. Pięknie wygląda:)
    A jakiego tuszu używasz? Bo masz przepiękne rzęsy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:* tusz High Impact Extreme Volume Clinique, jak wejdziesz w zakładkę w pasku pobcznym to znajdziesz Fotki, opinie i porównania:) zapraszam i polecam ten tusz:)

      Usuń
  8. Ślicznie wyglądasz :) W ogóle podoba mi się u Ciebie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O ile bebik mnie jakos nie kusi, to ten sypaniec coraz bardziej :) chyba sie za nim rozejrze na lotnisku :)
    Slicznie wygladadz :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana bierz koniecznie!! Ja dziś drugi biorę bo cudak jakich mało:)):*

      Usuń
    2. szaaalona :) drugi na zapas znaczy się? :)
      wezmę wezmę.. mam nadzieję, że nie wykupią mi go żadne dziady na lotnisku :P

      Usuń
    3. tak właśnie na zapas se wziełam:):*

      Usuń
  10. bardzo ladnie ujednolicil Ci koloryt skory! :) gratuluje wyboru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak świetnie zamaskowal to co chciałam ukryć!:)dzięki

      Usuń
  11. Ciekawi mnie ten sypaniec od Diora... muszę go sobie pomacac, przy najbliższej wizycie w Sephorze. Na Tobie oba diorowskie produkty super się prezentuja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę że zmienilas login;)sprawdź wcześniej czy gdzieś jeszcze jest.we Wro kilka sztuk zostało!dzięki:)

      Usuń
    2. Niestety przejscie na google chcąc nie chcąc to na mnie wymusiło :( Ale juz chyba jestem gotowa na używanie imienia i nazwiska (musze dopisac:) plus Kaja jako pseudonim :) Dzisiaj bede w S., która jest bardziej na uboczu to sobie go zobacze :)

      Usuń
    3. zobacz sobie 020, to najjaśniejszy z gamy :)będzie dla Ciebie chyba najlpeszy:)

      Usuń
  12. Wow efekt jest niesamowity :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że udało mi się uchwycić ten efekt:))pozdrawiam!

      Usuń
  13. mam ochotę na tego sypańca...następnym razem umówcie się z Agą, aby recenzje tego samego kosmetyku wystawić w różnym czasie bo takie kuszenie z 2 stron jest dla nas odbiorców bardzo niebezpieczne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Coś pomyślimy:)ale z drugiej strony dobrze że się tak złożyło bo u mnie można zobaczyć na suchej i na mieszanej u Agi :)bierz póki jest bo nastepca ma nie mieć takich kolorów tylko w uniwersalnym:( :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Przestań kusić! I bebik i puder ślicznie się na Tobie prezentują, mówił Ci to już ktoś? ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne się wtapia ten sypaniec w skórę, jest jak idealnie skrojony staniczek:)

    BB NUDE też bym go kupiła, gdybym nie miała tyle podkładów, ale teraz chce się ograniczyć do nakładania na twarzt ylko tego Glow Fresh, jakoś tak fajnie i przyjemnie się go nosi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, świetne porównanie!:)ja myślę, że jak nadejdzie ładna pogoda to też tylko tego Glowa będę nakładać:)bez dodatkowego obciążania, ale BB ładnie nawilża moją skórę !:):):*

      Usuń
  17. Super kosmetyki pięknie to pokazałaś:) efekt jest niesamowiy, makijaż jak zwykle piękny:)*Bardzo podoba mi się Twój blog, zawsze czekam na coś nowego i za każdym razem jestem zachwycona tymi kosmetykami które przedstawiasz:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:*cieszę się, że się podoba to co robię:)

      Usuń
  18. SLicznie wygląda:) Diorskin nude to puder mineralny więc do mieszanych super sprawa, myślałam,że piszesz o loose powder glow z nowej kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)tego nowego jeszcze nie ma, ale już widziałam na ulotkach Diora,że będzie tylko w jednym odcieniu, tak samo z BB Diora:( no ale może się okazać, że takie uniwersalne też będą fajne:)

      Usuń
  19. Rewelacyjny duet/ Ten BB jest naprawdę niezły. Miałam nie brać diorskin ale się jednak skuszę i idę kliknąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bierz! ja mam drugi już w zapasach i nie wyobrażam sobie już życia bez niego:)

      Usuń
  20. Piękny ten sypki. Ciekawe czy w Douglasie tez jest. Do Sephora niestety ponad 200 km mam :(. Zamówiłam sobie kilka próbek azjatyckich kremów BB i jestem nimi zachwycona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w Douglasach też powinien być:)słyszałam o tych azjatyckich wiele dobrego:)

      Usuń
    2. Mam, mam, mam. Wzięłam ostatni :). Pani niestety powiedziała, że jednak jest wycofywany :(. Jutro jestem już z nim umówiona na bliższe spotkanie ;)

      Usuń

Dziękuję za komentarz:)