piątek, 15 marca 2013

Essie Muchi Muchi:)

Cześć,
wreszcie znalazłam jasny lakier, który mi nie smuży:)
Miałam wiele i do każdego było jakieś "ale" , próbowałam i z bazą pod lakier i z odżywką...
Zawsze to samo:(
Moja płytka nie jest idealna, ale też nie taka maskaryczna ...
Po wielu nieudanych zakupach trafiłam na lakier , który spełnia moje oczekiwania:)


 Lakier Essie w kolorze muchi muchi:):)

 
 
 
 
 
 
Jest to kolor bladoróżowy









Kupiłam go w Superpharmie za 35zł



 
 
 
 
 
 
 
Paznokcie pomalowałam dwiema warstwami i top coat
 
Teraz w Superpharm jest promocja na te lakiery - przy zakupie 2 szt trzecia do odbioru przy kasie:)
Ja nie korzystałam z tej oferty , kupiłam przed promocją :(, ale ciekawa jestem czy przy kasie można sobie wybrać kolor, czy dostajemy jaki jest :) Jeśli macie jakieś info na ten temat to podzielecie się :)
Jak Wam się podoba ten kolor? Jakie jeszcze nudziaki polecacie z Essie?
Miłego dnia:)
Ines

 

48 komentarzy:

  1. ładnie wygląda :) ja z jasnych mogę polecić Ci iced latte z essence, jeden z moich ulubionych jasnych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go i bardzo lubię. Choć nic nie przebije Mademoiselle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było Mademoisell:(ale mam nadzieję, że go dorwę:)

      Usuń
  3. flawless z Essie mocniejszy troszkę różowy- polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam Modemoiselle i Demure Vixen- a tak w ogóle to kocham wszystkie Essiaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam zakochana do tej pory w Anny ale nie wiem czy jej nie zdradzę:)już zapisuję Demure... moja lista się powiększa...
      :*

      Usuń
  5. przesliczny jest !

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny :-) Ja nałożyłabym jeszcze jedną warstwę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy 3 warstwa to juz nie za dużo, chodzi o schnięcie... ale kolor pewnie byłby bardziej intensywny:)

      Usuń
  7. Bardzo ładny kolor, paznokcie prezentują się pieknie :)*

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat pomalowałam paznokcie kolorem Mademoiselle:) a że już powoli się kończy, zastanawiam się nad następcą. Na razie myślę intensywnie nad Sugar Daddy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I Sugar dopisuję do listy!chyba skorzystam z promocji 2+1:):)a Madmoiselle jak bedzie to wezmę na pewno!

      Usuń
    2. Ja nie mam karty lifestyle, bo chyba tylko z nią obowiązuje ta promocja? Chętnie bym założyła, ale na razie nie wybieram się do Silesii w Katowicach, a tam mam najbliższe Superpharm:)

      Usuń
    3. Nie wiem czy tylko z kartą... przy kasie można wybrać jeden z 3 jaki proponują przynajmniej u mnie w SuperPharmie , nudziak z połyskiem, różowy jebudu z połyskiem i czerwony też z połyskiem, pewnie niedługo pokażę jakie wybrałam:)

      Usuń
  9. śliczniasty! podoba mi się muchi muchi *_*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny jest i ma domieszkę różu, tak jak lubisz :D Ja bardzo lubię mojego nudziaka z Essie Mademoisell, widziałaś go zreszta, ale on jest bardziej beżowy, więc nie wiem, czy by Ci podpasowal... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś jeszcze raz przyglądałam się Mademoisell i jednak wolę z różem:)te w beżach jakoś za mdło mi trochę na łapkach wyglądają:)

      Usuń
  11. Trochę przypomina mi TUTU, ale ten jest bardziej elegantszy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny jest...róż w takim odcieniu jak najbardziej trafia w moje gusta ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. za te pieniadze szalu nie robi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi odpowiada bo nie ciągnie się na pazurkach,jak Ktoś ma gładką płytkę to pewnie znajdzie tańszy odpowiednik:)

      Usuń
  14. śliczny kolorek :)
    Zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kolor śliczny mam podobny z Avon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem bardzo zadowolona z efektu jaki daje:)nie miałam z Avonu:(

      Usuń
  16. Masz śliczne zadbane paznokcie, kolorek piękny! Skojarzył mi się z budyniem malinowym, teraz mam ochotę hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:*, kolor naprawdę godny uwagi!:) Oj aleś narobiła smaka tym budyniem, a u mnie mleka brak:(

      Usuń
  17. śliczny kolor ;) zastanawiam się nad zakupem :)

    www.okomody.blogspot.com <-- zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczny kolor i słodka nazwa lakieru :D

    http://colorfulmadworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny, pudrowy róż:) Choć nie przepadam za pastelami, to ten odcień wpadł mi w oko, ponieważ prezentuje się niezwykle naturalnie i świeżo:) Cieszę się, że w końcu trafiłaś na jasny odcień, który nie pozostawia smug:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę jakiś kolorek na łapkach, ale czasami mam chęć na jakiegoś nudziaka i ren sprawdził mi się rewelacyjnie:):):**

      Usuń
  20. Piękny kolor ale ja nie mam cierpliwości do 3 warstw ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)