niedziela, 24 marca 2013

TOUS - misiowo na łapce:)

Witajcie:)

Od jakiegoś czasu miałam wielką chęć na misiową bransoletkę i w końcu zrealizowałam swoją zachciewajkę:), lubię takie dodatki i choć zwierzęcych akcentów w biżuterii unikam, w tym przypadku nie mogłam się oprzeć i mam misiaka ;)
Zobaczcie same:


W sklepie Tous , przynajmniej we Wro nigdy nie ma ludzi, jest czas i sposobność by na spokojnie sobie pomacać i  poprzyglądać  się kolekcjom:)
Do zakupu otrzymujemy certyfikat.

Mocno promowana jest teraz miętowa kolekcja torebek , portfeli i innych dodatków , w takim też kolorze zapakowano mój nabytek:)

Bransoletka ma swój woreczek z brzęczącym dzwoneczkiem:)



Moja wykonana jest z agatu, wybrałam w kolorze czarnym gdyż obok różu jest to kolor, który często się u mnie pojawia:)

Agatowe koraliki zawieszone są na żyłce jubilerskiej, podobno solidna:)
a czas pokaże:)





Msio jest tak doczepiony, że jak ktoś miałby życzenie może sobie go odczepić;)




 

Podobają się Wam te bransoletki?
Macie swoje bransoletkowe faworytki?

Przyjemnej niedzieli :)
Ines

40 komentarzy:

  1. Ja, co prawda, mam świra na punkcie Pandorki ale misio mnie zachwycil :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja Pandorkę też uwielbiam, ale miałam już chęć na cosik innego:), pokuś się na Miśka:*

      Usuń
    2. Jutro sobie na niego popatrzę :) :*

      Usuń
    3. A jeżeli interesuje Cię coś z Lusha ja będę u nich robiła zamówienie po świętach i mogę i Tobie coś zamówić, tylko wysyłałabym z Irlandii ...

      Usuń
  2. Cudowny Misio :) ja mam bransoletkę z Lilou, ale może skuszę się na taką z Tous :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie obczaiłam dokładnie bransolet z Lilou ale mam na liście do przyczajki:):)

      Usuń
  3. slodka jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miśki Tous są fajne, ale akurat ta bransoletka nie do końca jest w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wybrałam najbardziej klasyczną moim zdaniem:)generalnie lubuję się w skórkach ale ta mi przypadła do gustu:)

      Usuń
  5. Koraliki bransolety pięknie błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błyszczą ale nie ma przesytu więc pasuje do wszystkiego:):**

      Usuń
  6. Nie, nie i jeszcze raz nie - zupełnie nie w moim stylu misio, ale sama bransoletka bardzo ladna.
    Czasami ciesze sie, ze nie pociaga mnie bizuteria (pandora, tous i inne inne) - moj protfel cieszy sie razem za mna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie wybieram motywów ze zwierzakami.. ale ta mi się spodobała od razu jak ją zobaczyłam:)ja lubię mieć biżuterię ale nie zawsze noszę:)

      Usuń
  7. Śliczna ta kompozycja z misiem. Ciekawe czy mają sklep w Łodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uroczy ten Misiek:)sprawdziłam jest ! w Manufakturze:)

      Usuń
  8. po mnie już od jakiegoś czasu chodzą Tousowe bransoletki :) obmacam sobie w Wawie lub Poznaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękna i pełna uroku - bardzo mi się podoba.
    Za mną chodzi torebka - a że jest kilka kolorów do wyboru, trudno jest się zdecydować na który kolor postawić :)Fiolet, popiel, a może mięta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się czaję na różową, tą co oglądałyśmy na ramię, ale najpierw jeszcze MK pooglądam:)mięta chyba króluje teraz:):):**

      Usuń
  10. Śliczna! Bardzo lubię takie bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super. ja akurat inwestuje w charmsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem Pandorowo-Trollowa i na razie Miśki mnie nie kuszą. Mam nadzieję, że tak zostanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pandorka u mnie już długo gości i kompletuję nadal, ale tak już mi się zachciało czegoś innego... :)

      Usuń
  13. Przepiękna, bardzo gustowna, a przede wszystkim naprawdę kobieca pasuje wg mnie do wszystkiego:) Sam kamien agat jest kamieniem ,który dodaje pewności siebie,kamieniem równowagi fizcznej ,emeocjonalnej i intelktualnej,harmonizuje energie yin i yang, super wbbór bo oprócz tego,że jest gustowna to jeszcze takie dzialanie:*))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! kupując nie zastanawiałam się nad tym, że to agat i że ma swoiste oddziaływanie:)dzięki za info:)to dobrze wybrałam , mogłam skusić się na onyksową, ale miała duże koraliki i tak jakoś ta wielkość średnio mi pasowała:)jeszcze raz dzięki:***

      Usuń
    2. Warto inwestować w biżuterię z kamienii, jest zawsze ponadczasowa ,a przy tym należy ją dobierać do osobowości, a natura robi swoje :)****

      Usuń
  14. Cudny misiaczek ;) Też mam chęć na tą branso ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)