niedziela, 3 listopada 2013

Nowa strona i konkurs inauguracyjny :)

Kochani, chciałam Was zaprosić do odwiedzenia mojej nowej strony www :)
To dzięki Waszej obecności i aktywności na moim blogu podjęłam decyzję o stworzeniu miejsca w sieci, które mam nadzieję stanie się przyjaznym zakątkiem a i każdy z Was znajdzie coś ciekawego dla siebie.
Strona powstała dzięki pomocy mojego męża , rodziców  i przyjaciół  ( Jacek, Iwonka, Zajęczak - Agatka  ) :*, którzy wspierali mnie technicznie i duchowo :), to było wielkie wezwanie dla mnie jeśli chodzi o tworzenie czegoś czego nigdy nie robiłam:)
W związku z tym, że platforma na której powstała moja strona nie stwarza mi możliwości obserwacji blogów, które chętnie odwiedzam , blog czarna ines będzie nadal aktywny, posty będą pojawiać się tak jak do tej pory, blog to moje pierwsze dziecko i chyba się z nim nie rozstanę :) , poza tym muszę być na bieżąco z  Waszymi recenzjami i przemyśleniami :)
Nie mniej jednak zapraszam Was serdecznie do obserwowania również strony www, na której częściej będą się pojawiały nowe notki , konkursy …
Zapraszam Was również do aktywnego udziału w tworzeniu strony, w tym miejscu zapraszam wszystkich, tych którzy prowadzą i tych  którzy nie prowadzą swojego bloga, a mieliby ochotę podzielić się swoją opinią na temat związany z urodą na łamach mojej strony.
Wszystkie szczegóły znajdziecie w linkach, które podam niżej :)
Przygotowałam dla Was konkurs - do wygrania , mam nadzieję, atrakcyjny zestaw kosmetyków:)
Poza tym co miesiąc będzie nagroda dla Najlepszego Komentującego i Beauty Expert , która zbierze najwięcej komentarzy pod swoją recenzją .
No więc żeby nie przedłużać :



Strona www :  INES BEAUTY zachowaj piękno i urodę 


Konkurs Inauguracyjny Ines Beauty : KONKURS



Zostań Beauty Expertką : BEAUTY EXPERT 


nagroda na miesiąc listopad :)

Komentujący , który będzie najbardziej aktywny ma szansę na zgarnięcie nagrody Top Komentujący Miesiąca : Nagroda dla Top Komentującego Miesiąca - listopad


Kochani będę wdzięczna również za każdą konstruktywną uwagę :)
Jeszcze ciągle coś dopracowuję i ulepszam, w moim odczuciu oczywiście :D
Mam nadzieję, że będziecie zaglądać również na Ines Beauty :)

Dziękuję, że JESTEŚCIE !
Ściskam Was najcieplej :)
Ines

82 komentarze:

  1. Wow, ale super! Cieszę się niesamowicie, gratuluję i będę odwiedzać, bo jakżeby inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana , bardzo się cieszę :) i dziękuję :*

      Usuń
  2. Serdecznie gratuluję i będę stałym gościem. Żałuję srodze, że tak niedawno Cię znalazłam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, chodziło mi o to, że szkoda, że wcześniej nie znałam Twojego bloga. :)

      Usuń
    2. Ale teraz już znasz i bardzo mi miło, że zaglądasz do mnie Kochana :*

      Usuń
  3. Gratuluję pięknej strony, na pewno będę odwiedzać! Oczywiście wzięłam udział w konkursie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Kochana, cieszę się ,że zostaje przyjęta przez Was z życzliwością i sympatią :*

      Usuń
  4. jestem z Ciebie dumna! :*
    już mknę zobaczyć co stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem pod wrażeniem, super!:)) będe odwiedzać na pewno :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki za miłe słowa Kochana :* zapraszam :)

      Usuń
  6. Bardzo fajna stronka, będę tam zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie to wygląda, genialny pomysł, będę na pewno zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super sprawa, gratuluję :)
    Pewnie będę co jakiś czas zaglądać, ale nie ukrywam, że ... wybieram blog Twój blog :D On ma dla mnie pierwszeństwo, no i niestety czas odgrywa znaczą rolę. Nie sposób bywać wszędzie.

    Trzymam kciuki za rozwój :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :*
      Ja z bloga nie rezygnuję :) tu czuję się świetnie i mam swoją wesołą gromadkę , z którą się mocno związałam:D , strona jednak daje mi więcej możliwości, blogger troszkę ogranicza…
      Dzięki za kciuki :**

      Usuń
    2. Tak, blogger ogranicza i czasem trzeba coś wybrać :) Doskonale Cię rozumiem.
      Życzę Ci aby całość przebiegała po Twojej myśli bo wiem ile kosztuje to pracy oraz zachodu.

      Usuń
  9. Cieszę się i gratuluję! Zaraz lecę polubić, gdzie tylko się da : ))) : *

    OdpowiedzUsuń
  10. Stronka wygląda super:D Tylko nie moge tam znaleźć opcji obserwowania. Wystarczy lajkować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*, nie ma możliwości obserwacji :) możesz dodać stronkę do blogrolla :) i like na FB:)

      Usuń
  11. Ooo gratuluję :D Wspaniała inicjatywa :]

    OdpowiedzUsuń
  12. Brawo, brawo :)))
    Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię,obserwuję i czytam namiętnie Twojego bloga, więc fanką stronki też będę :-*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wezmę udział a nóż widelec może cos wygram nigdy niczego nie wygrałam ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję Ines -super sprawa...
    NIe ukrywam że bardzo się cieszę że jednak nie rezygnujesz z bloga, bo obawiam się że nie będę w stanie być aż tak aktywna jak bym chciała - czas, czas, czas :)
    Trzymam kciuki za rozwój <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :*
      Rozumiem, każda z nas ma swoje obowiązki :), nie rezygnuję , przede wszystkim dlatego, że to moje miejsce :D, tu mam swojego blogrolla i Was wszystkich :)
      :*

      Usuń
  16. Ines gratuluje nowej strony ;) oczywiście dołączę do czytelników ;) Lecę obejrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapowiada się bardzo ciekawy portal opiniujący. Z przyjemnością będę zaglądać i obserwować jak się to twoje nowe dziecko rozwija :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję ,że będzie chętnie odwiedzany i każdy dobrze się tam poczuje :), bardzo mi miło i ogromnie się cieszę :D pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Na pewno :) Ale póki co trzymam kciuki i życzę powodzenia :)

      Usuń
  18. ojej, gratulacje! :) już do Ciebie zerkam. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję! Idę zajrzeć na nową stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super że zrobiłaś stronkę, oczywiście będę odwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Będę odwiedzać, specjalnie zamieściłam sobie Twój minibanerek, co by mi przypominał!
    Bardzo dobrze się tam czuję, stronka jest czytelna i ma świetną nawigację. No i przede wszystkim stanowi kompendium wiedzy o kosmetykach, które - sukcesywnie - będzie rosło w siłę :)
    PS. Korci mnie, by zrobić coś innego na nagłówku, oj jak mnie korci. Teraz mam jeszcze trochę roboty - m. in. z Hexx - ale ja muszę wygrzebać chwilę na zdziałanie tego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *na TWOIM nagłówku, oczywiście

      Usuń
    2. Super Kochana ! już widziałam :D, Fajnie, że się podoba :) mam nadzieję, że urośnie w tą siłę :D,
      P.S, jak Cię tak korci to w międzyczasie coś pokombinuj :D, Spokojnie, znajdziesz chwilę to działa:)
      * się rozumie Kochana :)

      Usuń
  22. gratki Ines:) Powodzenia wszystkim!

    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Z pewnością będę regularnie odwiedzać Twoje nowe dziecko ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. super, gratuluję :) wygląd nowej stronki bardzo mi się podoba, szczególnie ten panel(strona główna, nowości, makijaż..), który sam się otwiera gdy trochę zjedziemy:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajowo wszystko wymyśliłaś. Byłam, widziałam, podoba mi się :))) Gratuluję, Kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Omamma mia :) Ale się u Ciebie kochana dzieje ;) idę oglądać, czytać, podziwiać robić AH :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawa inicjatywa, zaraz lecę zaglądnąć :)
    Gratuluję i cieszę się, że zostajesz z nami :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Gdy widzę Beauty, to od razu kojarzę z Ines- będe wpadać :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Chętnie będę zaglądać na twoją stronkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Już idę oglądać! :) Z reguły jednak oglądam blogi, o stronach nie myślę, ale może z Twoją będzie inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ines gratuluje odwagi i pomysłu, a przede wszystkim wspierających bliskich :* moim zdaniem świetne posunięcie i bede mocno trzymać kciuki za rozwój strony i jak najwieksza liczbę wiernych czytelników ;) kilka dni nie zaglądałam do sieci, a tu takie niespodzianki ;) juz lecę oglądać co stworzylaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zwiedziłam, zapisałam stronę w "ulubionych" i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluje, zycze wytrwalosci i bede starala sie odwiedzac:)))) Ostatnio sie niestety zdarza, ze nawet u siebie nie jestem zbyt czesto.
    Mam chwile, to lece sprawdzic co i jak, na Twojej nowej stronie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! bardzo się cieszę :), rozumiem, ja też staram się być wszędzie ale czasami ciężko to ogarnąć:?
      :*

      Usuń
  34. Ja również będę Cię śledzić, gratuluję pomysłu i bliskich, które zawsze są gotowe służyć pomocą :)
    Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. gratuluje tych wszystkich wyróżnien i wygranych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super sprawa:) Gratuluję, na ile czas pozwoli będę uczestniczyc w Twoich notkach, bo swietnie piszesz:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję Kochana, idę zwiedzać Twoje nowe dziecko :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Moje gratulacje! Świetny pomysł na własną stronę :)
    Miło, że masz osoby, które wspierają Cię w tym co lubisz robić :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluje Czarna Ines,PRZYJMUJE ZAPROSZENIE

    OdpowiedzUsuń
  40. Ines ale nie wkażdym poście można dać KOMENTARZ

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)