sobota, 30 listopada 2013

Listopadowe łupy :)

Od jakiegoś czasu mam wrażenie, że już na stałe mam w Sephorze i innych perfumeriach rabat 20% :)jedna akcja się kończy zaraz następny sms albo zaproszenie z rabatem... Nie ogarniam już terminów co się kiedy kończy a co się zaczyna..
W tym miesiącu wpadło mi kilka fajnych kosmetyków , którymi dziś w skrócie chciałam się pochwalić :) ot taki dzień chwalipięctwa sobie zrobię :)
Macie chęć zajrzeć do mojej kosmetyczki to zapraszam :)

1) Chanelowe łupy to :

- dzięki uprzejmości MARTI :* trawił w moje łapki na pazurki lakier , którego zapragnęłam z najnowszej kolekcji  Le Vernis   677 Rouge Rubis :)
- ultralekki podkład w kompakcie Vitalumiere
- róż do policzków  84 Accent


2) Angel TM w świątecznym zestawie


Co roku kupuję taki zestaw, w tym roku firma się postarała i dorzuciła fajną kosmetyczkę , żel pod prysznic i balsam do ciała o pojemnościach 100ml, w tamtym roku były po 50ml i bez kosmetyczki :/ , jak mi się uda jeszcze dorwać kupię jeszcze taki jeden :) Zapach kocham!

3) Tusz do rzęs Giorgio Armani Eyes to Kill 1


 
Miałam na niego wielką chęć , a że mój pobliski Douglas ma teraz w ofercie sprzedaży te maskary nie mogłam nie kupić, szkoda , że tylko maskary :(
 
4) Aqua Brow  MUFE  w kolorze 40
 
 
też już od dawna za mną chodziła - no to wreszcie mam :)
 
5) Eudermine - esencja rewitalizująca Shiseido
 

 
Sztandarowy produkt firmy Shiseido , pachnie piwonią :), oryginalna buteleczka , recenzja niebawem :) gdyż  nie jest to produkt mi nieznany :)
 
6) Moja wygrana na blogu u Asi Piękność Dnia :* , cień w kremie i pomadka Benefit :)
 
 
7) Prezent od przyjaciółki ( Iwonko :*)

- kokosowe masełko do ciała AA


- Phytovolume actif - odżywka w spray dodająca objętości i unosząca włosy u nasady :)

 
8) Prezncik od MARTI :* dołączony do lakierku :)
 
- żel do mycia rąk BBW
 
 
Mój pierwszy produkt BBW więc się jaram :D, zapach cudny :)
 
9) Clinique - zestaw świąteczny :
 
 
 
Piękna paletka 4 cieni ( Limitka ), kredka do ust, kredka do powiek, mini lakier, tusz , krem pod oka, i fajna kosmetyczka :)
 
10) zakupy apteczne :
 
 
Świetna cena na Biodermę w dwupaku Apteka Słonik 40,92 zł i szampon Klorane  400ml Apteka Słonik 33,24 zł
 
11) Balsam do ust Maybelline  Baby Lips Pink Punch
 
 
Każdy już chyba ma no to mam i ja :D

12) mam już prezencik Mikołajkowy z Mikołajek Hexx ale o tym również w krótce :D

A jak u Was listopad zakupowo ?

Miłego sobotniego popołudnia :)

84 komentarze:

  1. Zestaw z Clinique wygląda bardzo zachęcająco :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. paletka cieni mi się bardzo spodobała, nie mam takich odcieni w swoich zbiorach :), ale cała reszta też się nada :D

      Usuń
    2. a można tą paletkę kupić luzem? bo bardzo mi się podoba ale reszta zestawu nie przyda mi sie:)

      Usuń
    3. luzem są takie 4 ale tej wersji kolorystycznej nie widziałam , z reguły do takich zestawów dają limitki :/

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. czasami :D, to przez te rabaty wszędzie :P ceny regularne nie są zachęcające ale już po rabacie robią się bardziej atrakcyjne :)

      Usuń
  3. Tez mam Accent :-) czyli jednak kolekcja zawitala do Wro?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) tylko Chanel, o reszcie mogę pomarzyć, kolekcje wiosenne już chyba będę zamawiać na stronach zagramanicznych :D

      Usuń
    2. To dobrze, ze chociaz to bylo. Accent jest przepiekny :-D

      Usuń
    3. troszkę mi ulżyło ale wiesz na czym mi zależało :/

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. to moja ulubiona marka i już miałam tą esencję :) a Tobie jak się spisuje ?:)

      Usuń
    2. miałam ją bardzo dawno, to był chyba mój pierwszy ekskluzywny kosmetyk, pamiętam radość z otwierania kartonika:) ; możesz potraktować ją jak luksusowy tonik lub bardzo delikatne serum, ale ogólne wspomnienia mam bardzo dobre

      Usuń
    3. Opakowanie i kartonik rzeczywiście są wyjątkowe :) sama flaszka mi się podoba:) inna i wyjątkowa, a zawartość jak sama mówisz świetna :)

      Usuń
  5. Ale zakupy, też chcę takie dobrocie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie widziałam takiego cuda z Shiseido. Muszę to zgooglować i czekam na recenzję ;) świetne zakupy. Angel kocham wiec zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to jest najstarsza esencja jaką marka wypuściła było to 1897 roku chyba jak dobrze pamiętam :)

      Usuń
  7. czy to masełko z AA faktycznie pachnie kokosem taki naturalnym?

    OdpowiedzUsuń
  8. Super nowosci. Ja sprawilam sobie kremy korres i wlasnie zaczelam je testowac :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) to czekam na recenzję , nie znam pielęgnacji Korres :)

      Usuń
  9. Piękne zakupy :) I znów Ci zazdroszczę, i chyba oszaleję przez Ciebie jak będziesz tyle fajności kupować i pokazywać. Chyba poszukam drugiego etatu ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) albo pisz listy już do Mikołaja i Gwiazdki:)

      Usuń
  10. Rewelacyjne łupy, aż miło popatrzeć!! ^__^

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam zapach Angel! :)

    Niech Ci wszystko pięknie służy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę wszystkiego od Chanel, a nagroda piękna, gratuluję wygranej :)!

    OdpowiedzUsuń
  13. Same wspaniałości :) Angel uwielbiam :)
    czekam na recenzję podkładu Chanel:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietne zakupy, u mnie skormniej, duzo skromniej.

    OdpowiedzUsuń
  15. WooooW obśliniłam się na Angela ;)
    Bardzo, bardzo jestem ciekawa jak długo się pachnie angelowo po żelu i balsamu :)
    Będę wypatrywać wszystkiego :)
    No i jestem przeciekawa Hexxowej mikołajki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. balsam pachnie też prawie cały dzień:) żel ciężko określić bo zaraz po nim ląduję na skórę balsam:)
      Już powoli się zbieram do posta Mikołajkowego z Hexx:)

      Usuń
  16. Powaliłaś mnie na kolana :D Kopara mi opadła :]

    OdpowiedzUsuń
  17. Mówisz, że Eudermine jest taka wspaniała? to pisz mi szybko, bo mam okazję dokonać zakupu teraz :)
    U mnie to niekończące się zakupy więc siedzę cicho :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygooglałam sobie recenzje i powiedz mi, czy skład INCI który widnieje na Wizażowym KWC jest aktualny?

      Usuń
    2. Kochana wysyłam Ci na maila aktualny skład:)

      Usuń
    3. Dziękuję :* właśnie sprawdziłam pocztę! :)

      Usuń
  18. Cudowne łupy Chanel bym przygarnela ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też uwielbiam perfumy Angel :) Ten zapach jest nieziemski :)
    I chyba skuszę się właśnie na ten zestawik.

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjne nowości u Ciebie zagościły :) Śliczności same, perfumy bardzo kuszące ';)

    OdpowiedzUsuń
  21. Same cacka :) A mam podobnie odnośnie promocji, co chwila coś, już też się pogubiłam, a to 3 za 2, a to 20% a to coś jeszcze. Perfumerie nas rozpieszczają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, to nie jestem osamotniona w tym uczuciu :)

      Usuń
  22. Zestaw z Clinique prezentuje się niesamowicie! :))

    OdpowiedzUsuń
  23. za oryginalnym zapachem Angel nie przepadam ale po powąchaniu wersji Angel Aqua Chic przepadłam - piękna i bardzo długo się utrzymuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi Chic mniej się podoba, ale lżejsza wersja może być dobra dla osób nie lubiących ciężkości w zapachach :)

      Usuń
  24. Jejku, jejku same smakowitości! Kocham takie łupy:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zakupy jak zawsze u Ciebie cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chanel i Benefit z chęcią bym przygarnęła. Świetne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  27. O matko! Chyba 3 moje wypłaty Ci na to poszło :D
    U Ciebie jest zawsze tak bogato, że nie chce się wychodzić :)
    Gratuluję wygranej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, możesz siedzieć tu ile chcesz :* cieszę się, że lubisz zaglądać do mnie :*
      Dziękuję :)

      Usuń
  28. Same piękności :) Dobrze, że nie mam teraz czasu na zaglądanie do sklepów, portfel trochę odsapnie po listopadzie ;)
    Też już się gubię w akcjach promocyjnych, zresztą nie mam na razie na nie czasu a jak już znajdę chwilę aby wyskoczyć do galerii to okazuje się, że promocja już się skończyła :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez nie mam czasu w tyg ale około weekendowo muszę wyskoczyć i chociaż oblukac :)

      Usuń
  29. WSPANIAŁE zakupy, Ines! Aż nie wiem, do czego się odnieść :D Róże z Chanel lubię bardzo. Kilka zużyłam w całości! Bioderma, moja ulubiona :) Tusz Armaniego daje wspaniałe efekty i żałuję, ze u mnie się rozmazywał, bo nigdy nie miałam lepszego tuszu pod względem działania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię te róże :), ale mi jeszcze w całości nie udało się zużyć ani jednego:), tusz u mnie się nie rozmazuje, póki co ale ostatnio zawsze na odżywkę nakładam Maximilizer Diora :)

      Usuń
  30. ile produktów świetne zakupy

    OdpowiedzUsuń
  31. ciekawi mnie jaka będzie Twoja opinia o Aqua Brow :) ja używam od 2 miesięcy codziennie i jestem dalej bardzo zadowolona :) sporo cudeniek trafiło w Twoje ręce w listopadzie. Ja w październiku byłam grzeczna a cały listopad mam wrażenie że nic tylko kupowałam i kupowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudniaste zakupy poczyniłaś. Interesujące zestawy, szczególnie ubóstwiany przeze mnie Angel <3 Wspaniała wygrana. Wszystko cacy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Od dawna za mną chodzi aqua brow..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)