wtorek, 19 listopada 2013

Lierac Prescription kostka peelingująca do ciała

Lierac Prescription kostka peelingująca do ciała

Firma Lierac  została założona przez lekarza medycyny estetycznej w 1975 stając się prekursorem w dziedzinie korekcji niedoskonałości skóry, dziś łącząc wiedzę z zakresu dermokosmetyki i znajomości mechanizmów fizjologicznych , które przyczyniają się do powstawania niedoskonałości skóry stworzyła linię Prescription  opartą na 3 zasadach doskonałości.
Po pierwsze Bezpieczeństwo :
- unikalnym składnikiem jest głębinowa woda morska , czerpana ze źródła znajdującego się u wybrzeży Bretanii ( Francja) na głębokości ponad 22 metrów, jest filtrowana przez pokłady piasku i granitu naturalnie tam występujące w związku z tym odznacza się naturalną, wysoką zawartością manganu i krzemu , dzięki czemu posiada właściwości naprawcze i regenerujące, wzmacnia naturalną barierę ochronną skóry i poprawia nawilżenie , pomaga odzyskać skórze spójność i właściwe funkcjonowanie poprzez poprawę wymiany substancji między komórkami naskórka i skóry właściwej.
Po drugie Wyjątkowa Skuteczność :

- oparta na unikalnej i opatentowanej Technologii SKRL3 Lierac, która łączy w sobie :
* głębinową wodę morską
* prebiotyk , który sprzyja utrzymaniu równowagi naturalnej flory bakteryjnej skóry i wzmacnia jej systemy obronne
*biotechnologiczny cukier , ułatwiający zatrzymanie wody w naskórku

Po trzecie Niezwykła Przyjemność Stosowania :
- co zapewniają świeże i komfortowe konsystencje , delikatne zapachy i doskonała wchłanialność preparatów
Suchość skóry jest coraz częstszą przypadłością i może dotyczyć każdego z nas na każdym etapie życia.Może mieć charakter przejściowy lub stały i być skutkiem działania zewnętrznych czynników klimatycznych ( nadmierna suchość, niskie temperatury, wiatr, słońce) stosowania również pewnych kosmetyków( preparatów wysuszających , detergentów), zażywania leków, procesów starzenia się skóry, a także predyspozycji genetycznych.

Skóra sucha charakteryzuje się :

* znacznie obniżonym poziomem wody
* niedoborem lipidów w warstwie rogowej , co powoduje upośledzenie jej szczelności
* skóra jest szorstka
* bardzo wrażliwa
* mało elastyczna
* często tym objawom towarzyszy uczucie dyskomfortu : mrowienie, pieczenie, swędzenie

Lierac Prescription wychodzi na przeciw wymogom skóry wrażliwej i suchej kosmetykami  proponując serię przeznaczoną do takiej skóry.

Lierac Prescription kostka peelingująca do ciała



Nawilżenie zapewnia Olej z krokosza barwierskiego , który bogaty jest w kwas linolowy( niezbędny kwas tłuszczowy )o działaniu nawilżająco-odżywczym oraz witaminę E o właściwościach przeciwutleniających i regenerujących , a także w mocznik , znany z wyjątkowych właściwości nawilżających.



Lierac Prescription kostka peelingująca do ciała nie zawiera mydeł , jest hypoalergiczna i bez alergizujących substancji zapachowych ( nie zawiera składników zapachowych znajdujących się na liście substancji potencjalnie alergizujących)
 
W składzie:

 
               11% olej z krokosza barwierskiego + węglan wapnia

 
Do kupienia w aptekach : Apteka Słonik 27,39zł
 
Myślę, że dla osób nie mających dostępu do Lush, będzie to fajna alternatywa, czy polecacie coś jeszcze z takiego typu kosmetyków poza Lush ?:)
 

39 komentarzy:

  1. Nie znałam wcześniej tej kostki, choć bardzo lubię Lierac :) Pewnie się na nią skuszę za jakiś czas. Obecnie testuję Dark Angels i Buche de Noel z Lusha i jestem zachwycona ich działaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta kostka niedawno pojawiła się w ofercie Lierac :), Lush uwielbiam i gdybym miała lepszy dostęp kupiłabym chyba wszystko:P

      Usuń
  2. Fajna ta kosteczka :)

    Uwielbiam Aptekę Słonik, obsługa na najwyższym poziomie!

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda fajnie, nie miałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do mydeł w kostkach chyba nigdy się nie przekonam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam pojęcia o tym produkcie

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! kurczę muszę pomyśleć nad tym!!!
    zapraszam Cię do siebie może znajdziesz coś interesującego, jestem nowa może skomentujesz i powiesz co poprawić;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. A czy ona ma jakieś ścierające drobinki? Bo nie mogę doczytać na jakiej zasadzie peelinguje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ma delikatne drobinki wyczuwalne na skórze ale naprawdę dobrze peelinguje:)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. jak na produkt w tak niepozornej kostce dobrze :)

      Usuń
  9. O to coś dla mnie! Ja mam wrażliwą skórę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Widząc nazwę Lush i Lierac obok, narobiłaś mi ochoty :) hihi

    OdpowiedzUsuń
  11. No formy kostki w peelingu to jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślałam, że to mydełko a okazało się kostką do peelingu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cała ta linia lierac mnie kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja skóra jest wybitnie sucha i wrażliwa a kosmetyki Lierac uwielbiam więc to coś dla mnie. :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tego produktu

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie tylko odstrasza forma. Nie przepadam za mydłem, w ogóle. Od razu mam jakieś urojone myśli, że to najgorsza rzecz na świecie :)
    I nie ogarniam, jak ktoś się może myć pod prysznicem samym mydłem. No nie wiem, jakoś nie obejmuje tego mój mózg, ale to akurat moja personalna dziwaczność :P Peelingi lubię, ale chyba przez moje schizy się nie skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Super produkt <3 brzmi zachécajáco.
    Wydaje mi sié ze The Body Shop tez ma takie peelingujáce mydelka :)
    Buziaki :*******

    OdpowiedzUsuń
  18. nie znam, ale sie nie skuszę.. nie lubię nic co jest w kostce do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawy produkt!
    A ona jest taka delikatna czy chropowata raczej? Bo na zdjęciu wygląda "gładko" :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Intrygująca jest ta seria..rozważałam zakup kompaktu ale ostatecznie się wycofałam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jakos nie jestem przekonana do mydel. mialam krem z lierac ale okropnie zapychal

    OdpowiedzUsuń
  22. i pomyśleć, że od 3,5 miesiąca myję swoją twarz wyłącznie mydłem :D Kiedyś to dla mnie było nie do pomyślenia. Do ciała jednak wolę żele i tradycyjne peelingi.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy wcześniej nie słyszałam o kostce peelingującej. Chętnie wypróbuję bo pomysł mi się bardzo podoba. Poszukam w drogerii:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ty to zawsze takie smaczki w tym Słoniku wypatrzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. nigdy czegoś takiego nie używałam, brzmi genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  26. idę przeglądać asortyment apteki, zawsze coś świetnego z niej pokazujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnie go wypróbuję, bardzo lubię stosować mydła w kostkach, ja uwielbiam Alep, ale także francusie Gaiia i Feniqia - obłędne zapachy i działanie niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie dziś jest post o peelingu ale miałam go raz i już się nie skuszę ze względu na skład. Lieraca za to lubię za delikatność dla skóry. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pierwszy raz spotykam się z tym kosmetykiem. Jestem ciekawa działania tej kostki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)