niedziela, 24 listopada 2013

La vie est belle Lancome w świątecznym zestawie :)


La vie est belle Lancome - życie jest piękne !
Ta prosta filozofia przyświecała twórcom tego zapachu przy jego tworzeniu.

La vie est belle Lancome to symbol współczesnej, szczęśliwej i wolnej kobiety.

Po raz pierwszy w historii marki, nad kompozycją tego zapachu pracowało troje najwybitniejszych francuskich kreatorów zapachów:

* Olivier Polge
* Dominiquw Ropion
* Anne Flipo

Przy użyciu zaledwie 63 składników ( blisko połowa z nich jest pochodzenia naturalnego) w przeciągu trzech lat opracowali formułę odzwierciedlającą kobietę XXI wieku.

lightbox title
 
La vie est bell to ciepła i emanująca optymizmem mieszanka rzadkiego irysa Pallida, indonezyjskiej paczuli, jaśminu Sambac, kwiatów tunezyjskiego drzewka pomarańczowego, wanilii, praliny, czarnej porzeczki oraz soczystej gruszki.

Ascetyczny design flakonu, na którym nie znajdziemy nawet nazwy zapachu została przygotowana celowo, tak by sama w sobie mogła symbolizować uśmiech zatopiony w krysztale. Szara wstążeczka z organzy, która zdobi szyjkę  perfum ma symbolizuje kobiecą wolność.

Nuty zapachowe:

nuta głowy: czarna porzeczka, gruszka
nuta serca: irys, kwiat pomarańczy, jaśmin
nuta bazy: bób  Tonka, pralinki, paczula, wanilia


 To już moja kolejna buteleczka tego zapachu:) Tym razem korzystając z dobrodziejstwa perfumerii i licznych zestawów świątecznych kupiłam w fajnym zestawie ze śliczną kopertówką ,zobaczcie sami :)

Zestaw zapakowany jest w elegancki kartonik, w opisie którego znajdziemy dokładne informacje o zawartości:)

lightbox title
 
 W środku znajduje się flakon zapachu La vie est belle Lancome o pojemności 50 ml, perfumowany balsam do ciała 50ml , miniaturka tuszu do rzęs i srebrna , elegancka kopertówka

lightbox title
 
lightbox title
 
lightbox title
 
lightbox title
 
lightbox title
 
Na ambasadorkę La vie est bell francuska marka wybrała amerykańską aktorkę Julię Roberts, której uśmiech zniewala, oczarowuje i zaraża:)
 
Zapach ten utrzymuje się około 8 godzin, mi przypomina troszkę Coco Chanel Mademoiselle :) uwielbiam obydwa :)

Mój zestaw kupiłam w cenie 339zł ( w zestawach pojemność zapachu 50 ml )

Dostępne pojemności 30 ml, 50 ml, 100 ml  w perfumeriach .

Upolowaliście już jakieś fajne zestawy świąteczne ?

55 komentarzy:

  1. to jest mój hit zapachowy tego roku, mam dużą flaszkę i wielbię:), choć zapach troszkę podobny do Flowerbomb, to ja czuję różnice między nimi

    OdpowiedzUsuń
  2. to bardziej Chanel Mademoiselle? czy wspomniany wyżej Flowerbomb? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie, Chanel jest ostrzejsza i nuty całkiem inne

      Usuń
    2. miałam chyba zaćmienie i nie zauważyłam, że Inez porównała go do Chanel:)

      Usuń
    3. coś pomiędzy :), Oliver Polge tworzył dla V&R więc tu można się przychylić do Flowerbomb :)

      Usuń
  3. Zapach jest śliczny, kopertówka też aż kusi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) jedna z fajniejszych jakie miałam okazję w zestawach dorwać :)

      Usuń
    2. Też bym sobie chętnie sprawiła, ale ogrom wydatków uniemożliwia. :)

      Usuń
  4. Lubię ten zapach :) Ja jeszcze nie polowałam na żadne zestawy, może w przyszły weekend wybiorę się do Wrocławia i wreszcie zajrzę do Sephory albo Dougiego(mój jest badzo słabo zaopatrzony :/)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) we Wro już też puściutko się robi w perfumeriach, ale jeszcze coś można upolować :D

      Usuń
  5. Świetny zestaw, a zapach jest zniewalający, podobnie jak Julka Roberts i jej uśmiech :) Co lubię w tym zapachu to jego trwałość i to, że mam wrażenie, że zapach mnie otula, rozgrzewa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak , trwałość mnie mocno zszokowała, nie spodziewałam się tak długiego utrzymania :)

      Usuń
  6. 63 składniki to naprawdę niewiele?

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wachalam ich ale flakonik piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzmi cudnie, muszę go koniecznie powąchać. Kosmetyczka niezwykle glamour :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) powąchaj koniecznie :), tak, kopertówka wyjątkowo udana :)

      Usuń
  9. ostatnio nie zwracam uwagi na perfumy. nie wacham nowosci... dziwna ja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ale inne zakupki , równie cudne czynisz :) Maczki :)

      Usuń
  10. Z tymi składnikami to troche podrasowali:P Sciagnęli z Prady Candy:) Ale bardzo je lubię , sa wyjatkowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo możliwie , ja się nie znam :), Prada Candy też mi się podoba ale jak jest z trwałością?

      Usuń
    2. Własnie prada mimo mocnej esencji słabo sie trzyma na ciele:/

      Usuń
    3. szkoda, bo się zastanawiałam nad nią :(

      Usuń
  11. Mialam okazje powachac go jako dodatku do magazynu (mieszkam w UK) i zauroczyl mnie niesamowicie! :) Musze koniecznie potestowac go przy najblizszej wizycie w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo jest bardzo uroczy :D sprawdź sobie, może się zakochasz :)

      Usuń
  12. nie znam zapachu ale zestaw upolowąłaś świetny w świetnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja za tym zapachem nie przepadam, ale moja mama go uwielbia, taki zestaw by się jej spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem dość wybredna ale ten zapach mnie urzekł bardzo:)

      Usuń
  14. Ja mam kilka próbek tego zapachu, lubię go, ale tak nie do końca to "mój" zapach, jeśli wiesz, o czym mówię:) To znaczy lubię go, jest przyjemny, ale nie wielbię. Ale zestaw przepiękny, bardzo mi się podoba.
    Ja dzisiaj też poszalałam z perfumami, kupiłam aż dwa.... Wstyd się przyznać, że znowu COŚ kupiłam:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy zestaw :) Podoba mi się buteleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny jest ten zapach, ale trochę za drogi :) kiedys się złamię albo poproszę na urodziny :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Kompozycja zapachowa kusi, jednak narazie muszę stawić czoła i kupić prezenty na święta dla rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zestawik przepiekny. Wzielam ze soba probencje tego zapaszku i jak tylko przeczytalam u Ciebie to az musialam na przerwie isc do mojej kabiny i sie nim psiknac :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Koniecznie muszę go powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam tego zapachu, ale tak pięknie go opisałaś, że aż go sobie powącham ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajnie złożony ten zestaw, kopertówka nadaje mu szyku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oczywiście nuty zapachowe jak najbardziej moje. Kopertóweczka cacy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Na mnie La Vie.. pachnie zupełnie inaczej niż Mademoiselle, bardziej jak dawny Magnetism Escady, watą cukrową ;) Lubię, ale na dłuższą metę męczy mnie ten zapach, niemniej zestaw cudny! Gratuluję zakupu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo jest inna :) ,ale mi się kojarzy z Mademoiselle :) Escady nie znam ;/ dzięki :)

      Usuń
  24. Jeszcze Si nie kupiłam, a tutaj znowu coś na pokuszenie ;) uwielbiam takie zestawy, co roku wybieram coś na świeta właśnie ze względu na te kosmetyczki/kopertówki/balsamy/żele ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też lubię te zestawy, balsamy u mnie się świetnie sprawdzają, ciałko pachnie pięknie :) a Si też było w fajnym zestawie ,ale się spóźniłam :/

      Usuń
  25. przyznam, że Twój blog robi fajne wrażenie, bardzo dobry klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja uwielbiam słodkie zapachy :). owocowe, czekoladowe i tak dalej, kocham :D.
    Bardzo fajny blog swoją drogą :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ależ sobie zrobiłaś piękny pachnący prezent :)
    Flakonik wygląda rzeczywiście pięknie i minimalistycznie :)
    U Ciebie zawsze jest tak wytwornie :)
    Pozdrawiam :*

    A co do NUXE mam nadzieję, że się u mnie kiedyś pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Flakonik prezentuje się uroczo:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)