wtorek, 12 marca 2013

Anna tańczy w deszczu z Golden Rose:)

Witajcie,
Chodź za oknem sypie śniegiem moja Anna tańczy w  deszczu:)
Dzisiaj pokażę Wam lakier Anny w kolorze 368 dancing in the rain w towarzystwie lakieru Golden Rose 114.

 


Anny dostępne są perumeriach Douglas


 

W sumie to nie wiem czemu się zdecydowałam na taki właśnie kolor:) ale jakoś zachciało mi się czegoś innego a ten taki mi się wydawał:)


Golden Rose jest dostępny we wszystkich mi chyba znanych drogeriach, a ten otrzymałam w prezencie:)

 


 

Lakiery świetnie się przytulają do siebie:) bardzo podoba mi się połączenie.

 
Mając na uwadze jak ciężko się zmywa brokacik potraktowałam Annę subtelniej:












 
 
 
 
 
 
 
Co Wy myślicie o takim kolorze?  jak Wam się podoba oprószenie końcówek brokacikiem Golden Rose?
 
Ines

41 komentarzy:

  1. Ja bym sobie trzasnęła brokatem serdeczny palec :) ale u Ciebie wygląda to także przyjemnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początkowo miałam na serdeczny zapodać, ale pomyślałam, że może by tak inaczej... pomalowałam jednego i mi się spodobało,poszła reszta:)

      Usuń
  2. jak ładnie :) podoba mi się brokatowanie tylko końcówek, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj koniecznie!:)łatwiej też będzie zmyć:)

      Usuń
  3. Te brokaty sa przepiękne, ale strasznie niszczą płytkę paznokcia (przynajmniej moja). Ostatnio po zmyciu (ale to był koszmar!) mój paznokieć (na szczescie tylko jeden) wyglądał po prostu strasznie !!! Także ja na razie pasuje... Ale powróce do nich napewno :D Twoje połączenie bardzo eleganckie i w sumie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, ja też przeżywałam koszmar z OPI , myślałam, że mnie szlak.... ale dowiedziałam się, że jest specjalna baza pod brokaty z essence :) kosztuje 9zł , jeszcze nie kupiłam bo nie miałam okazji, ale jak tylko kupię przetestuję, najpierw na jednym :) , podobno się odrywa w całości i nie trzeba trzeć, problem jaki jest to długo schnie, ale zobaczę:) :*

      Usuń
    2. To właśnie ta baza z Essence ratuje mnie przed zdrapywaiem brokatu z paznokci :)

      Usuń
    3. dzięki za odpwiedź :):)

      Usuń
  4. o tak tak tak - taki efekt podoba mi sei duzo bardziej niz gdybys pokryla cala plytke!
    Slicznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też tak bardziej się podoba:) delikatniej ale coś się na pazurach dzieje:):*

      Usuń
  5. anny ma przesliczny kolor !

    OdpowiedzUsuń
  6. WoW...Jolly w nowej odsłonie...świetnie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze zazdroszczę takich pomysłów. U mnie tylko tradycyjnie jednolita płytka :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też z reguły jeden kolor, ale czasami wena twórcza się odezwie i coś wylezie z głowy:)

      Usuń
  8. Super! Myślę, że te końcówki wyglądają ciekawie i niebanalnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie , niebanalnie:) niby nic takiego... a jednak:*

      Usuń
  9. cudowny ten lakier z Golden Rose, jestem chora na wszystkie, ale póki co żadnego nie mam :< Czekam na zastrzyk gotówki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też się dużo z nich podoba:)a mam 2 dopiero:)fajne są:)

      Usuń
  10. aleś sobie wymyśliła :) piękny Anny, a ten brokacik na końcówkach wygląda genialnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś tak wyszło!:) dziękuję za uznanie mego talenta!:)

      Usuń
    2. talent godzien uznania, to uznaję.. a co :D hyhy

      Usuń
  11. Takie delikatne błyskotki są bardzo eleganckie. Gdybyś pokryła całą płytkę toperem, byłaby dyskoteka :D A tak świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:* dyskoteki w środku tygodnia to nie chcemy!:)ale tak subtelniutko czemu nie:)

      Usuń
  12. Kochana masz niesamowity dar ukazania tego co chcesz przedstawić, zarówno opisowo jak i obrazowo.Chce się czytać i oglądać:))Kolor lakieru barzo mi się podoba, klimaty brokatowe również:)Nie wiedziałam,że brokat niszczy płytkę paznokcia, czy też tak się dzieje przy nałożeniu odżywki?:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komplementa!:)sam brokat nie , ale jego zdzieranie, bardzo ciężko schodzi... można przesuszyć płytki i lipa:( z odżywką czy bez jeden czort przy zmywaniu:)

      Usuń
    2. Jak dużo można się dowiedzieć:) fajnie,że jesteście dziewczyny!:)*

      Usuń
  13. O, jak pięknie. :):):)
    PS. na maila wysłałam pewną propozycję. :):)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow :) piękne połączenie :) mam fioła na punkcie brokatów dlatego ja bym trochę więcej go dodała ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) a masz jakiś sposób na zmywanie tego brokatu?

      Usuń
  15. piękny duet :) anny uwielbiam, na GR nigdy nie mam czasu (online jakoś nie potrafię wybrać, a do sklepu dotrzeć nijak nie mogę). Ale w którejś notce mi wpadło w oko, że ponoć anny jest czasem w promocji 2+1. Serio? Co tydzień łażę do Douglasa i nie widziałam :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:*, nie zdarza się to często, ale są takie promocje:) ja skorzystałam już 2 razy:)
      Dam znaka jak bedę coś wiedzieć:):)

      Usuń

Dziękuję za komentarz:)