sobota, 2 marca 2013

Brązik ze złotkiem Diora na oku:)

Witajcie,

dzisiaj pokażę Wam szybki makijaż z odrobiną złota :)


 

 
Miał to być taki zwyklak.
Taki na zakupy do pobliskiego osiedlowego sklepiku:)
Ale przypomniałam sobie o jednym cieniu, którego jeszcze nie zasmakowałam no i już poszło i złoto na powieki, a co !

Step by step:
1) na ruchomą powiekę  i lekko poza nią nałożyłam cień Mac Patina



2) na załamanie powieki i kącik zewnętrzny położyłam cien Mac Twinks i rozstarłam w kierunku   wewnętrznego kącika



 
3) na środek powieki w lini  źrenicy nałożyłam cień Diorshow Mono w kolorze 616 Sequins 
 
 
 
4) od połowy górnej i dolnej powieki narysowałam kręskę cieniem Inglot
 
 
 
 
5) kącik wewnętrzny oka rozjaśniłam cieniem Shiseido YE 121, a pod łuk brwiowy roztarłam cień Mac Vanilla, pomalowałam rzęsy i tak mi to wyszło:
 
 
 
 
 
 
 
Do makijżu użyłam:
 
Cienie na magnesie od lewej:Mac Twinks,Inglot Matte nr 378, Mac Patina, Mac Vanila
 
 
i jeszcze słów kilka o złotym cieniu Diora- 616 Sequins
 
 
 
Kolor złota... ma drobinki , które się nie obsypują podczas nakładania i noszenia:)łatwo nabiera się na pędzelek, wygląda na sypki ale taki nie jest, bardzo ładnie się rozciera na każdym innym cieniu.
 
 
 
tu solo:
 
 
i roztarty na innych cieniach:
* na czarnym matowym:
 
* na ciemnym brązie:
 
* na jasnym brązie:
 
 
 
A tak w pełnym makijażu:
 
 
 
I jak Wam się podoba taka propozycja ?Może  macie jakieś pomysły na wykorzystanie takiego złotka:)
 
 

28 komentarzy:

  1. Ślicznie :) I w końcu zdjęcie prawie w całości :) I widzę, że masz pieknie brwi wyregulowane !!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana:*, prawie w całości;)kupiłam wreszcie obiektyw,ale to jeszcze starym zrobione i takie rozlazłe wyszło, że trochę przyciełam;),a brwi sama skubałam, ale już mam narajoną kosmetyczkę więc bedę działać:)i czekam na tą nową kolekcję od Maca do brwi:)będzie brwiowe szleństwo!:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki:*, czasami mnie denewrują jak fotki cykam, bo ostrość łapie tylko na nie;)

      Usuń
  3. O! Dzieki za inspiracje:) piękne to zlotko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, ja czekam na Twoje pomysły na ten cień , Ty to masz głowę do takich kombinacji!:*

      Usuń
  4. tak niezwykły zwyklaczek...pięknie Ci to wyszło, a i widzę, ze coraz śmielej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozkręcam się:):) a nasza kawa?musisz mnie jakoś poznać:)uchylam rąbek... chyba , że mam włożyć czerwoną beretę.hmmm ... :):)dzięki za pochwałę:)

      Usuń
  5. Ha a wiec tak prezentuje się patina z bliska :) coś czuję, że kiedyś będzie moja :) piękny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie Patina to taki dziwny kolor...niby brąz ale i trochę jakiejś zaplątanej zieleni.. ciężko określić ten kolor, ale jest chyba jednym z najpopularniejszych w blogosferze, często używam go jako bazę pod makijaż:), dziękuję za miłe słowa ;*

      Usuń
  6. Cud dziewczyna, makijaż bardzo subtelny i idealny dla Ciebie.Zwróciłam też uwagę na sliczne brewki:)* Cień przepiękny, dodaje wyrazu Twoim brązowym oczokom .Całość super :)jak zwyle:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Kochana:)miał być zupełnie subtelny.. ale z tym złotym wygląda cieplej... :)

      Usuń
  7. Bardzo przyjemny, delikatny makijaż;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piekny makijaż delikatny jak lubię :)
    a rzęsty idealne :*

    OdpowiedzUsuń
  9. woooow ale masz cudne rzeski :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ines, coś pięknego! Super opracowałaś oko i rzęsy.
    Ładnie Ci :)

    Mmmm, podobają mi się te mikrobrylanciki, lecę na to co migoce, błyszczy i się mieni^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana:):)ja też uwielbiam świecidełka, im starsza tym bardziej srokowata:)ale co zrobić? :*

      Usuń
  11. Moim zdaniem to złotko najlepiej sprawdzi się w połączeniu z czernią, granatem i szmaragdową zielenią. Nada tym odcieniom nieco blasku:) Solo nie prezentuje się tak okazale jak roztarte na innych cieniach:)

    Masz cudownie podkreślone rzęsy. Zero grudek, owadzich nóżek. Twoje włoski są bardzo długie i gęste:) Nic tylko podziwiać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak,to fakt, najlepiej sprawdzi się na ciemnych cieniach:)dzięki za rzęski:)to Clinique:):)a długość i gęstość to już chyba revitalash:)

      Usuń
  12. jak Ci ślicznie! ale ładnemu we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę robić zdjęcia przed:)nie wygląda to aż tak wyjściowo;)ale dziękuję baardzo:):*

      Usuń
  13. Jak pięknie to wygląda. Niby delikatnie ale bardzo elegancko. A rzęsy ahhhhhhh........:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:)Delikatny ale z tym czymś.... :) a rzęsy to revitalash i clinique:)

      Usuń

Dziękuję za komentarz:)