środa, 6 marca 2013

Bakłażanowa kreska w towarzystwie Maca, Catrice i Inglota..

 
Cześć Dziewczyny,

Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój zachwyt nad Sephorową kredką w kolorze bakłażanowym:)
Szukałam takiej długo.., kiedyś Bourjois miało w ofercie, ale braki teraz... ciapa ze mnie, dopiero koleżanka blogerka( dzięki Aguś) , wskazała na kredkę w Sephorze i już jest u mnie:)
Dlaczego ten kolor?
Uważam , że to kolor , który świetnie współgra z szarościami, brązami, różami, zielenią, beżem...
Ładnie podbija kolor tęczówek.

Pokaże Wam moje zestawienie z brązami :)



Step by step dla zainteresowanych:


1) na powiekę ruchomą i trochę poza nią roztarłam cień Catrice 350, pokazywałam go również TUTAJ





2) załamanie powieki i kącik zewnętrzny pomalowałam cieniem Mac Satin Taupe A31
, otrzymanym w prezenciku od Kaja29, dzięki:*



3) powiękę ruchomą oprószyłam sypkim cieniem do powiek Inglot nr 50 i narysowałam kreskę od połowy powieki kredką Sephora 03 Purple


 



4) tak mi się spodobał kolor tej kredki , że dorysowałam jeszcze na dole, również od połowy




5) pod łuk brwiowy i  w wewnętrzny kącik oka roztarłam cień Douglas Absolute Noemi 02, wytuszowałam rzęsy maskarą Clinique i gotowe:


 


 
 
 



Do makijażu użyłam:

 
 
 
 
 
 
i kredeka:
 
 
 
Jak Wam się podoba bakłażan na powiekach? z jakimi kolorami chętnie byście zestawiły?
Mimo pięknej pogody światło coś nie chiało ze mną współgrać:D
 
Ines

21 komentarzy:

  1. Ja do swoich bakłażanowych malunków dodaję często odrobinę różu lub zgniłą zieleń :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak ta zgniła zieleń za mną chodzi:)w końcu muszę zmalować z zielenią!:)

      Usuń
    2. no to czekam na prezentację Twojej wersji :D

      Usuń
  2. super, pieknie współgra z kolorem oczu ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja również. żałuję że to światło nie zagrało by pokazać jego urok. Może następnym razem się uda. Często go wykorzystuje:))

      Usuń
  4. bardzo ciekawy odcień kredki, ni to bakłażan, ni to oberżyna, ni to fiolet - dodatkowy plus, że nie trzeba jej temperować i trzyma się cały dzień:) Trzeba się przyjrzeć innym kolorom:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie trzeba obmacać inne kolory!już wiem nawet kiedy:)duży plusik za to ,że nie trzeba strugać!ale też trzeba uważać by nie złamała się bo jest bardzo mięciusia... po swatchu na ręce nie mogłam jej domyć- trzyma się idealnie, dzięki!:)

      Usuń
  5. cudowny ma kolorek ta kredka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie! :) ale Ty masz tak fajny kształt oka i powieki, do tego te cudne rzęsy, że wszystko u Ciebie ślicznie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana:*, kształt może i fajny ale kufa powieka mi zaczyna opadać... starość nie radość;)dopóki nie cykałam fotek nie widziałam tego opadania a tu masz Ci los.... ale co tam ! A ja na Twoje cudne rzęsy po Revitalashu już się nie mogem doczekać!:**

      Usuń
  7. Jak zwykle pięknie:)do twojej tęczówki pasuje każdy kolor, jak również masz wyobraźnię i wiesz jaki efekt chcesz osiągnąć:) kredka piękny kolor, całość ożywia :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana:* Efekt wiem jaki chcę tylko nie zawse wyjdie:)ale trzeba się bawić !a kredka jest super:)muszę jeszcze jakieś inne kolory przygarnąć!:*

      Usuń
  8. Kolory idealne do tak brązowego oczka ! ;)

    Pozdrawiam imienniczkę ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)