poniedziałek, 11 marca 2013

Mój nowy bronzer:)

Cześć :)

Dziś chciałam się pochwalić moim nowym bronzerem.
Jakoś wcześniej nie widziałam potrzeby jego stosowania i to nie dlatego ,że nie mam co wymodelować ale nie wiedziałam za bardzo jak sie do tego zabrac;)
Pierwszy raz wykonturowała mnie moja szwagierka:), spodobało mi się !, ale tak jakoś nie mogłam się zdecydować...
I nadarzyła się okazja:) w ostatni week zostałam zaproszona na spotkanie z wizażystką Diora.
Pani Paulina dobrała mi bronzer i wykonturowała twarz, drugi raz mi się spodobało to jak można zmienić wizualnie kształt twarzy:)
No i zakupiłam:):)


Mój bronzer jest w odcieniu 003




Otulony  welurkiem :




Dołączony jest do niego mały wygodny pędzlel :



Szkoda mi było naruszać tą fakturkę....




Miła niespodzianka od firmy Dior :) w próbkach kremiki , minaiturka maskary i perfum:)

 Teraz pozostaje mi tylko ćwiczyć nakładanie:)

A Wy konturujecie lico? Czy polecacie jakieś konkretne pędzle? A może korzystałyście z jakiś filmików na youtube gdzie można podpatrzeć...

Pozdrawiam
Ines

55 komentarzy:

  1. Konturuję jak mi się przypomni :) ale jak już to zrobię to efekt wykonturowanej twarzy ogromnie mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się muszę nauczyć tej sztuki:)bo efekt też mi się podoba:*

      Usuń
  2. A widzisz, czyli to ja zaraziłam Cie konturowaniem (m.in :). Ja czasami uzywam swojego bronzera, ale czekam z nim jeszcze do lata i wtedy zaczne sie nim konturowac na calego :) A swojego Diora koniecznie pokaż na twarzy, ciekawa jestem jego odcienia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty Kochana byłaś pierwsza z najpierwszych:)Ja muszę już zacząć ćwiczyć by do lata dojść do perfekcji!:)Pokażę a co!:) ;*

      Usuń
  3. okropna kusicielko.. ja bronzery kocham, bo bez konturu na twarzy z domu nie wyjdę :P moje ukochane, to Benefitowa Hoola, MACowe Strada i Taupe, Illamasqua Spite :) pokaż go koniecznie na buziaku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty mnie też na pokuszenie wiedziesz... :)Dużo czytałam o Beneficie Hoola,a na Diora zdecydowałam się przy okazji! Może i dobrze, że nadarzyła się okazja bo w końcu mam i ja:):) :*

      Usuń
    2. lubimy takie okazje :]

      Usuń
    3. a jak? uwielbiamy:):):*

      Usuń
  4. bardzo ładni się prezentuje ten bronzer :) ja rzadko konturuję, wystarcza mi róż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładnie wykonany:) mi do terj pory róż też wystarczał, ale muszę pokombinować z bronzerem:)

      Usuń
  5. Ogólnie lepiej w różu wyglądam, ale ten brązer kusi mnie. Zwłaszcza w odcieniu Aurora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jakoś w różu się lepiej czuję, ale od kiedy mam Maca Warm Soul zaczełam się lubieć w odcieniach brązu :)

      Usuń
  6. Ładny bronzerek. Ja używam i nie wyobrażam sobie bez modelowania twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym już umieć to dobrze nakładać!:)a buźka wykonturowana dużo zmienia:)

      Usuń
  7. najprosciej jest konturowac twarz za pomocą tak zwanych malowania "trójek" na twarzy, czyli grubym zbitym pędzlem do bronzera (polecam sephorowy za 59 zł) malujesz trójkę zaczynając od czoła poprzez policzek i kawłek żuchwy. luknij tu
    http://motylek103.pinger.pl/m/7002468

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana, no właśnie pędzla mi napewno brakuje !:) ten dołaczony jest za mały jednak do mojej dużej łaputki:)muszę obczaić :*

      Usuń
  8. Proponuję kanał redlipstickmonster, tam jest genialny film instruktażowy o konturowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie fajny kanał:)

      Usuń
    2. ja tez obczajam ten kanał hihi, mam jeden brązer Diora, poprzednia wersja i leży bezużytecznie póki co

      Usuń
    3. Zgadzam się :) Kanał najlepszy do nauki makijażu, można tam znaleźć absolutnie wszystko :) A sama Ewa jest super oryginalną osobą :)

      Usuń
    4. Dzięki za inforamcję:) :*

      Usuń
  9. Piękny ten bronzer :) ja kocham Benefitową Hoolę a jesli chodzi o pędzle to używam Hakuro h13 lub Bdelium Tools 965, a do roztarcia ukochany Sephorowy grubas nr 44.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podoba!:)wygoogluje te pędzle zaraz:)nie wiedziałam , że to cudo jeszcze rozcierać mam, dzięki za uwagę!:)

      Usuń
  10. zazdroszcze Ci spotkania ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie było:)trzeba dzwonić po perfumeriach i się dopytywać o takie imprezki:)

      Usuń
  11. wyglada cudnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja konturuję bronzerem z MUFE oraz troche rozswietlam, pedzel byl w komplecie wiec sprawdza sie doskonale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero poznaję kosmetyki Mufe:) mam już bazę pod cienie i pędzel Skunksik:) jest super! ja nie mam jeszcze rozświetlacza:( miałam Benefitowy ale mi nie podpasował:( poszperam u Ciebie w postach.. :*

      Usuń
  13. brązera jeszcze żadnego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Widziałam tą bazę Chanel,muszę jeszcze raz zajrzeć do Ciebie!:)A EL nie widziałam:( :*

      Usuń
  15. Piękny ten brązer! Koniecznie zdaj relację jak Ci służy. Ja jestem na etapie poszukiwania idealnego brązera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję:* oczywiśćie!jak tylko już będe gotowa to się pokażę i chętnie wdam się w dyskusję:)

      Usuń
  16. Śliczny mi również szkoda by było go ruszyć...a i miła niespodzianka, próbki pierwsza klasa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo delikatnie go traktuję:)a o próbeczki się firma postarała:):*

      Usuń
  17. Piękny! Aż żal byłoby mi go używać :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Narazie konturuję się Benefitową Hoolą ale czaje się na bronzer Chanel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę w końcu dokładnie obmacać tego Hoola, tyle z Was go poleca, że jak wpadnę w trans koturowania to ten mi sie szybko skończy i może padnie kolej na Hoola:)

      Usuń
  19. ja jeszcze nie uzywalam bronzera, a nawet rozu ;p chyba jestem zacofana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacznij od różu:) nadaje fajnej świeżosći, ja nie wyjdę z domu bez różu:) na razie!

      Usuń
  20. ja mam tylko 1 bronzer, którego i tak nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może warto zacząć !:) ja zaczynam swoją przygodę dopiero:)

      Usuń
  21. ja to jestem beztalencie jeśli chodzi o malowanie :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Ma piękne opakowanie :) Ja uwielbiam Bahama Mamę The Balm i Harmony Maca lubię. Pędzel dobieram pod efekt, który chcę osiągnąć i konkretny róż. Jednak najbardziej uniwersalnym pędzlem jest chyba mini kabuki ecotools.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest Tak śliczny, że szkoda mi go używać;)Bahama Mama ze słyszenia znajoma mi, ale ani tego ani Macowego nie znam:( Rozejrzę się za pędzalmi na pewno!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny zestaw kosmetyków :) Zazdroszczę :) Przeczytałam cały blog i na prawdę mi się tutaj podoba :) dodaję do obserwowanych i zapraszam również do mnie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Strasznie mnie ten bronzer kusi. CHyba zrobię sobie prezent :) Mam jeden z Mac i Bahama mama , lubię je ale właśnie coś jaśniejszego jak Twój b mi się przydało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak masz chęć to polecam, choć ja jeszcze nie opanowałam sztuki nakładania go:)ale Ty tak pięknie lico traktujesz , że nie będzie problemu:)

      Usuń
  26. Posiadam dokładnie ten sam odcień. Kocham ten bronzer! Jest idealny i na dzień i wieczorem, doskonały do konturowania. Cudowne opakowanie, aksamitny cover, bronzer jest niesamowicie wydajny. Produkt watr swojej ceny! Pozdrawiam :D
    https://nataliamakeupblog.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)