niedziela, 3 marca 2013

U Armaniego Błekitna Pani, a u mnie "odgapiona"Różowa:)

Witajcie,
wczoraj przeglądając blogi, trafiłam u www.beautyicon.pl na propozycję makijażu na lato 2013 Armaniego.

Zdjecia zamieszczone poniżej dzięki uprzejmości Agaty, z  wyżej wymienionej wtrony www:), zachęcam do zajrzenia i oceny całej kolekcji na lato 2013:)


 
Zainspirowana tą propozycją, nie mając nic od Armaniego chciałam stworzyć coś na wzór:)
a tak to się działo:

1) na całą powiekę aż pod łuk brwiowy nałożyłam cień Mac White Frost AC1



2) cieniem Catrice nr 350 , małym pędzelkiem kulką ,na dolnej powiece poprowadziłam kreskę od połowy, a na górnej powiece, no właśnie jak to nazwać? ... zobaczcie same:


 
 
3) na górnej powiece narysowałam grubą kreskę różową kredką Sephora( nowy nabytek za sprawką Agi z www.whitepralie.blogspot.com)


 


4) roztarłam cien Catrice, wzdłuż lini rzęs domalowałam kreskę linerem w żelu Mac BlackTrack
( i tu proszę o wyrozumiałość, pierwszy raz taki typ linera i kreska wykonywana pędzelkiem w moich łapkach)

 
 


5) na linię wodną nałożyłam kredkę Lancome, wytuszowałam rzęsy Clinique i gotowe:)




A to i cała Różowa podróbka Armaniego:





Co myślicie o tym makijażu?
Na codzień za wyraźny ale wieczorową lub randkową porą?
I jak fachowo się nazywa to coś co zmajstrowałam cieniem Catrice?;)

do makijażu użyłam:

 
Pozdrawiam na miły wieczór:)
Ines

24 komentarze:

  1. Wygląda świetnie...stopniujesz emocje i dziś nadeszła kulminacja...pokazałaś się w całej okazałości..Pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha:)napięcie rosło co? Dziękuję Kochana:*

      Usuń
  2. propozycje są super, zachwyciłam się :)
    a ty ślicznie 'zgapiłaś', efekt jest wygląda bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. kapitalnie wyszło, a sam Armani na Twój widok krzyknąłby : PERFECTO!
    Ten cień z Catrice super ma odcień, taki jasny przydymiony, lecz nie za ciężki - muszę go sobie sprawić.
    I ta żelowa szmineczka - przepięknie na Tobie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana, nie byłoby tego makijażu gdybyś nie namówiła mnie na ten różyk i szmineczkę:* a Catrice jest naprawdę świetny!Jestjeszcze kilka innych kolorków ale nie było na stanie, widziałam w testerach:):*

      Usuń
  4. Ślicznie Ci to wyszło i ten Twój ukochany róż... :D Sama tez zmalowałam cosik od projektanta (preferuję Gucciego :), ale zdjęcia czekaja na małe obrobienie :D Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana:*tak z moim różem:)obrabiaj i pokazuj Gucciego:)czekam!Ściskam:*

      Usuń
  5. Śliczna z Ciebie dziewczyna :) różowa kreska super się prezentuje! Na pewno kiedyś sama wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie! jarałam się już na fejsie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie to wygląda . A rzęsy i cera to już wogóle idealne !

    OdpowiedzUsuń
  8. "Ładnemu we wszystkim ładnie"-pięknie wyglądasz w tym makijażu, bardzo ładny kolor na ustach,może coś bliżej na temat tej szminki:)Twój typ urody pozwala na wszystko-super.:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana:*jeszcze o szmince coś napiszę:)

      Usuń

Dziękuję za komentarz:)