niedziela, 17 marca 2013

MACijaż

Hej,
 Ostatnie zakupki w Mac-u były bardzo udane:) coraz bardziej lubię tam zaglądać.
Mało ludzi, Panie mają zawsze czas by pokazać , doradzić, można sobie swobodnie pomarudzić;)
Miałam chęć na jakieś cienie... szukam już jakiś czas szarości ale nic mi się nie podoba...
Zmieniłam w końcu swoje zachciankowe zamysły i stwierdziałam że nie będę nic konkretnego wypatrywać , jak coś wpadnie w oko to biorę:)
Jak pomyślałam tak zrobiłam!
Dziś pokażę Wam makijaż jaki zmalowałam nowymi nabytkami, jeśli będziecie zainteresowane to przygotuję osobny post z dokładną fotorelacją zakupionej kolorówki:)
Proszę tylko o info :):)







Step by Step

 
1) na powiekę nałożyłam Pain Pot Painterly Mac

 
2) kącik zewnętrzny i załamanie powiki pomalowałam cieniem  Mac Scene AA2




 
3) cień roztarłam w kieunku wewnętrznego kącika oka i zewnętrznie w kierunku łuku brwiowego




4) na załamanie powieki nałożyłam czarny matowy cień Mac Carbon A82

 
5) i roztarłam ten cień
 
 
 
6) wzdłuż lini rzęs, zaczynając od wewnętrznego kącika oka do 2/3 narysowałam kreskę kredką Bourjois Effet Smoky nr 78 New Wave Blue


 
7)  powiekę ruchomą pomalowałam cieniem Mac Winkle AB1


 
8) roztarłam ten cień zacierając granice
 

 
9) na dolnej powiece, wzdłuż lini rzęs narysowałam kreskę kredką Bourjois Effet Smoky nr 78 New Wave Blue zaczynając od wewnętrznego kącika do 2/3



10) kredkę zamalowałam cieniem Mac Winkle





11) na dolnej powiece czarnym cieniem Mac Carbon dorysowałam kreskę zaczynając od zewnętrznego kącika oka i przeciągając na niebieski cien






12) na górnej powiece , wzdłuż lini rzęs narysowałam kreskę FluidlineBlactrack Mac, a pod nią część powieki miedzy dolną a górną kreską wypełniłam niebieskim cieniem  Mac Winkle

 
 
13) kącik wewnętrzny  i pod łukiem brwiowym rozjaśniłam cieniem Mac White Frost, wytuszowałam rzęsy Clinique High Impact Extreme Volume
 
 
 
 
 





A tak wygląda w całości:

 
 
 
 
i w innym świetle:
 
 
Do makijażu użyłam:
 
 
Pozdrawiam na przyjemną niedzielę:)
 
Ines

44 komentarze:

  1. Też mam brązowe(piwne) oczy ale stronię od niebieskości i może niepotrzebnie? Bardzo Ci takie kolory pasują :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę ,że niepotrzebnie! Ty masz jeszcZe jasne włosie więc z pewnością niebieski będzie współgrał z Twoją urodą:) Popróbuj!:**

      Usuń
  2. Ja jakoś nie przepadam za niebieskim makijażem...

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie , swojego czasu miałam ochotę na cień Scene MAC:) Ale jakie Ty masz długie rzesy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:*, ten cień jest świetny! fajny dymek robi na powiece:)Revitalash w obrotach;)

      Usuń
  4. piękny makijaż i te kolory - genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny makijaż, taki nie wiem jak to nazwać melancholijny xD Bardzo pasuje Ci taka kolorystyka ;)

    http://colorfulmadworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak !!! Pięknie :) Zdecydowanie są to Twoje kolory, a ten Dior na ustach jest śliczny i błyszczy jak tafla wody :) A w Mac-u to Ty Kochana mocno zaszalałaś :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, dzięki ! miło mi to słyszeć z ust profesionalnej makijażystki!:)tego Diorka bardzo lubię, on tylko poodbija kolor ust, ale daje efekt tafli wody konkretnie:)
      Trochę poszalałam ale zadowolona jestem z zakupów bardzo!:***

      Usuń
    2. Oj do profesjonalizmu to jeszcze daleka droga... :) Ten Dior bardzo mi sie podoba... pomysle nad nim :) Pokazuj te zakupy z Maca, bo ciekawa ich jestem tak z bliska :*

      Usuń
    3. Kochana,nie wiem czy jeszcze go dostaniesz bo to limitka jest:( ale zobacz na Dior Adict , tam są typowe "tafle wody" ja miałam bezbarwny i w odcieniu delkatnego różu, z tego co pamiętam jest jeszcze chyba w beżach..., jutro wrzucę Mac-owe zdobycze:)

      Usuń
  7. ślicznie! cudownie wyglądasz! pasuje Ci takie oczko :)
    a fotorelację pewnie, że chcę :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana:** biorę się obcykanie Mac-owych łupów:):)

      Usuń
    2. wszystkie drogi prowadzą do MACa :] hyhy

      Usuń
  8. Bardzo ładnie wygląda ten niebieski na powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  9. MAC Winkle AB1 i kredka Bourjois świetnie ze sobą współgrają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda ,dobrze im w tym w połaczeniu :) :*

      Usuń
  10. Ślicznie.
    Koniecznie pochwal się MACowymi zakupami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ładnie wyglądasz w takiej kolorystyce :) To ja czekam na fotorelację z nowych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niebieski cień bardzo dobrze współgra z Twoim kolorem oczu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:*, chwilę się przekonywałam do niebieskości ale podoba mi się:)

      Usuń
  13. bardzo ładne oczyska:) ach te rzęsy,, ależ długie!
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba. Muszę bliżej przyjrzeć się w sklepie cieniowi Scene :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten cień jest strzałem w 10!:)tak mi się podoba efekt halo jaki daje po roztarciu, że zaczynam od niego już każdy makijaż:)Przyjrzyj się koniecznie:)

      Usuń
  15. Bardzo ładnie wyszło,ja mam niebieskie oczy,a też nie uciekam od niebieskości;)A rzęsy to Ty masz do nieba;)Piękne:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na niebiesko rzadko:)ale lubię siebie w tym kolorze:)tak trochę na przekór wyglądam:):)Dzięki:**

      Usuń
  16. U Ciebie ten macijaż prezentuje się bardzo ładnie, ja niestety nie mogę trafić z odpowiednim dla mnie kolorem niebieskości :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana:* ja też trochę szukałam ale w tym czuję się dobrze:)

      Usuń
  17. super. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałabym mieć brązowe oczy , ślicznie pasuje z nimi ten niebieski kolorek cienia. Ps Piękny kolor i faktura błyszczyka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)