środa, 27 marca 2013

Sephora 30% rabatu z Fleszem:)

Witajcie:)
Kupując najnowsze wydanie Flesza możemy skorzystać z kuponu na  30% rabatu na kosmetyki do makijażu marki Sephora:)

 
 
Kupon jest do wycięcia i oddania przy kasie:), promocja do 30 marca!



Ja skorzystałam z tej oferty i zasiliłam moją kosmetyczkę o kolejne kredki, które namiętnie kolekcjonuję :) do koszyka wpadła jeszcze  jedna pomadka, tak na wypróbowanie:)



 Wybrałam 3 kolory:


1)  Good Mood nr 20

 
z perłowym wykończeniem


2) Banana Split nr 10


wykończenie matowe


3) My Boyfrend's Jeans nr 29

 
z perłowym wykończeniem( na fotkach nie widać ale jest:))


 
Pomadkę do ust wybrałam w kolorze nr 13 w macie:
 
 
 





pomadka ma ładne krycie i nie wysusza ust:)

Wszystkie moje nabytki pokażę przy okazji makijażu nimi wykonanego:)
Od jakiego koloru tylko zacząć przedstawienie?
Skusicie się na tą ofertę Sephory? Myślę, że warto, kredki są świetne, a teraz w tej promocji koszt za jedną to 20,30zł:)
Jeśli chcecie zobaczyć moje makijaże z  użyciem kredek Sephory ,które już mam to zapraszam :

1)Różowa tu
2)Bakłażanowa tu
3)Niebiesko-zielona( turkusowa?) tu

Pozdrawiam na miły dzionek:)
Ines

44 komentarze:

  1. Good mood jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja chcę pomadkę na ustach :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomadki Sephory są całkiem OK. Musze się skusić w końcu na jakąś kredki skoro wszyscy je tak chwalą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomadka moja pierwsza, nie mam wyrobionego zdania, ale co do kredek nie mam wątpliwości - rewelacja!:*

      Usuń
  4. na żółtą kredkę w życiu bym się nie zdecydowała :p odważna jesteś :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodziła za mną już jakiś czas:)szukałam cienia ale nic mi się nie podobało... zobaczymy jak na oku wyjdzie;):*

      Usuń
    2. czekam aż pokażesz efekty :)

      Usuń
  5. Fajnie wiedzieć, koniecznie muszę kupić ten numer. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że nie jest to promocja na marki w Sephorze na wyłączność :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda!:)chętnie bym skorzystała i z takiej oferty:)

      Usuń
    2. Szkoda, że nie na wszystko !!! :P Kredki super, żółta fajna, ale nie wszystkim bedzie pasowac, a dwie niebieskości przepiękne :)

      Usuń
    3. No szkoda! zobaczymy jak żółciak będzie na oku się prezentował:)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Taki typowy dżinsik, tą kupiłam pod nowe butki w takim samym kolorku:)

      Usuń
  8. Kredki z Seohory są rewelacyjne też używam:)* kolory, które nabyłaś są piękne będą pasowały do Twoich brązowych oczu:)***Ciekawa jestem co zakombinujesz z żółtą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie miałam lepszych:)ja też jestem ciekawa co tam wymyślę, ale coś na pewno!:):*

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. nie mogłam się zdecydować którą na pierwszy rzut wziąć ;) pokażę na ustkach to ocenicie:)

      Usuń
  10. Kurcze szkoda że do najbliższej Sephory mam 100 km :(

    Nominowałam Cię do Tagu jeśli masz ochotę zapraszam do zabawy http://roolinginthedeep.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to trochę daleko... koszt podróży pewnie pokryłby te 30%:(
      Dzięki Kochana, ja z reguły nie biorę udziału w rozdaniach i zabawach, ale bardzo mi miło:):*

      Usuń
  11. u mnie niestety jest tylko Douglas
    gratuluję udanych zakupów!
    do zobaczenia na spotkaniu blogerek!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, choć Douglasa też lubię:), ale tam nie ma tyle fajnej kolorówki w dobrej cenie;(
      Do zobaczenia:***

      Usuń
  12. Obkupiłaś się w świetne kosmetyki :) Też bym skorzystała chętnie z takiej promocji ale nie ma u mnie Sephory :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, jakbym wcześniej wiedziała, to bym Ci kupiła to co chcesz i wysłała:)będę dawać wcześniej znać:)

      Usuń
  13. cudne te kredki! *_* szkoda, że promocja nie jest na pielegnację, bo przydałaby mi się dwufaza :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pielęgnację też jest jakaś albo była promocja, muszę sprawdzić to Ci kupię:)dam znać jak się wywiem:):*

      Usuń
  14. kredki są niesamowite- wszystkie kolory bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  15. ta kredka jeans wygląda rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze jej nie próbowałam na oku, ale czeka w kolejce:)

      Usuń
  16. Kiedyś też lubiłam kredki a teraz jestem fanką tuszy :D
    POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)