czwartek, 28 lutego 2013

Mój ulubiony tusz w zestawie od Clinique :)

Witajcie,
O moim maskarowym ulubieńcu pisałam już nie raz...
Dzisiaj nie będę zanudzać kolejnymi wywodami na jego temat ale Wszystkim zainteresowanym tą maskarą chciałabym przedstawić fajną ofertę jego zakupu w zestawie jaki zaproponował Clinique:)



Zestaw ten kupiłam w Sephorze, cena regularna 129zł, czyli w cenie maskary mamy jeszcze dodatkowe produkty i kosmetyczkę:)


 
Przypominam , że do 3 marca trwa akcja 20% zniżki na wszystko:)
Po tym rabacie zestaw można kupić za 103,20zł.
W skład zestawu wchodzi:
 
 
 
 
 
1)  Tusz High Impact Extreme Volume , o którym pisałam TUTAJ
2)  Kredka do powiek w kolorze 101 black diamond
 
 
 
 
kredkę również bardzo lubię, jest trwała,miękka,ma iskrzące drobinki, świetnie się nią maluje kreski, ale też stosuję ją jako bazę pod cienie - TUTAJ
 
3) Krem pod oczy All About Eyes
 
 
 
 
Krem ten w składzie ma witaminę B6 i E oraz fosfolipidy, ma za zadanie zmniejszać cienie, obrzęki, drobne zmarszczki i długotrwale nawilżać.
Jak dla mnie tylko nawilża, ale dobrze:)miałam już kilka takich miniaturek i nie zauważyłam działania innego jak nawilżenie i jeśli szukacie takiego produktu to polecam:)
 
 
Ale to nie koniec niespodzianek od Clinique:)
 
Przy zakupach powyżej 220zł dostajemy w prezencie kolejną kosmetyczkę z miniaturkami:)
 
 

 
 
a w niej :
 
 
 
 
1) Nawilżający krem do twarzy Moisture Surge

 
2) Tusz do rzęs HIgh Impact

3) Płyn do demkakijażu




4) Błyszczyk do ust w kredce Chubby Stick Moisturizing Lip Colour Balm


 
 
5) Krem pod oczy z metalową kulką do masażu
 
 
 
 
 
Jeśli planujecie zakup maskary czy jakiś innych produktów z Clinique to zachęcam Was do skorzystania z tej oferty.
Tusz polecam gorąco:) z kredki też będziecie zadowolone:) a resztę produktów warto przetestować zanim sięgniecie po pełnowymiarowe kosmetyki:)
 
pozdrawiam
Ines

16 komentarzy:

  1. A u mnie takich promocji nie spotykam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz podzwonić po Sephorach, na pewno mają :)a warto skorzystać:)

      Usuń
  2. Kochana dzięki za info :) Przepadłam znowu, dzisiaj ide do Sephory ... :D Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)Leć, fajna oferta, a i kredka Ci się przyda bo jest bardzo dobra,kremik pod oczka też na jakieś 2 tyg wystarczy:) Buzia :*

      Usuń
    2. a jak nie dorwiesz daj znaka to może jeszcze ja Ci tu gdzieś kupię:)

      Usuń
    3. Dzieki Kochana :* Dzisiaj bede w S. to dam znac co i jak :) ps. ja mam 20% zniżki od dzisiaj do 10 marca, takze mi sie udało (mam nadzieje) :D

      Usuń
  3. Świetna ta promocja, a tą maskara to mnie bardzo, ale to bardzo kusisz...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się przy takiej okazji skusisz:):)polecam raz jeszcze:)

      Usuń
  4. sephora często ma fajne promocje. W wakacje dostawało się miniaturkę tuszu Clinique w zamian za starą, zużytą mascarę :)
    co do twojego komentarza, oj, do soku marchewkowego jakoś nigdy nie potrafiłam się przekonać, już wolę pochrupać :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, pamiętam, też skorzystałam z tej oferty wyminaki:)ja też wolę chrupać niż pić:):)

      Usuń
  5. Super promocja, Ty zawsze coś wypatrzysz:)Czekam na dalsze "nowinki" pięknie to wszystko przedstawiasz, dlatego zawsze czekam na Twój nowy post.:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo , bardzo mi miło, że się podoba :)staram się pokazać jak najwięcej byście nie musiały dodatkowo szukać w necie:)inne nowinki w przygotowaniach:)

      Usuń
  6. ale fajnie :) choć mi z Clinique jakoś nie po drodze ;) ten krem pod oczy był bardzo średni, w kierunku beznadziejnego ;) ale kreducha fajna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też jakoś nie pałam miłością do tego kremu, ale nawilżenie daje niezłe:)lepsze jak ampułka Pat&Rab:( ale o tym niedługo:)a kredka jest naprawdę fajna:)

      Usuń
  7. Bardzo mnie zaciekawiłaś tą ofertą na tusz, chyba się skuszę, szczególnie , że do 10 też mam zniżkę 20%.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się skończyła zniżka 3:( ale jak masz możliwość to pędź!:)

      Usuń

Dziękuję za komentarz:)