środa, 13 lutego 2013

Dior - wiosenny błyszczyk :)

Cześć,
w związku z tym , że kolorówki Diora z propozycją na wiosnę już trochę było u Was , dzisiaj chciałam pokazać błyszczyk, o którym jest jeszcze mało recenzji :)

Dior Addict Lip Glow Color Reviver Gloss



Opis producenta:


Błyszczyk rzeczywiście świetnie nawilża usta, ma delikatny zapach i łatwo się go aplikuje. Konystencja dość gęsta, ale nie lepi się i utrzymuje długo jak na błyszczyk ,a efekt nawilżenia pozostaje jeszcze po tym jak juz go zjem:)
Kolor ? same zobaczcie :)







Ustka przed malunkiem :




i po pomalowaniu  :



Niestety trzeba uważnie go nakładać gdyż jak się "ciapnie" na skórę pozostawia ślad, tu pokażę Wam co pozostało mi na dłoni po swatchu  :



samym wacikiem nie zszedł, dopiero po doszorowaniu mydełkiem:)  taki trwały :)

Co myślicie o nim? jaka jest Wasza opinia?
 Pozdrawiam na miłe popłudnie
Ines

12 komentarzy:

  1. Widzę, że sie na niego skusiłaś :) Fajnie ożywia Twoje usta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. skusiłam się i jestem zadowolniona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no, no pięknie wygląda...a pigmentacja jak na błyszczyk godna pokuszenia się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też byłam miło zaskoczona:)szkoda , że mają tylko w jednym kolorku:)

      Usuń
  4. o kurczaki, jaki on piękny! masz tak całusne usta teraz, że aż szok :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)nie testowałam go w perfumerii więc tak trochę po omacku...ale trafiony!:)

      Usuń
  5. Ładny kolor i duży plus że długo się trzyma i nawilża..mogę zapytać ile kosztował?
    + zapraszam do mnie na konkurs,śliczna bransoletka do wygrania;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam żadnego z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Daje podobny efekt do Givenchy Le Gloss Revelateur. Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedziec,dzieki :-) ja najlepiej czuje sie wlasnie w takich:-)

      Usuń

Dziękuję za komentarz:)