wtorek, 12 lutego 2013

Dzisiejszy makijaż :)

Witajcie:)

już jakiś czas temu chciałam Wam pokazać makijaż ale brakowało mi odwagi.
Dziś postanowiłam , że kiedyś ten pierwszy raz musi być:)
Makijaż taki na dzień, w ciepłych brązowych odcieniach...

 
 


Bardzo lubię jak makijaż przedstawiony jest step by step i takie najchętniej oglądam.
W związku z tym, że miałam dzisiaj więcej czasu , przygotowałam tutorial :)

No to zaczynam, uf...

 1) na powieki nakładam bazę pod cienie

 
 
 
2) całą ruchomą powiekę pokryłam cieniem Mac Naked Lunch

 
 

3) kącik zewnętrzny, załamanie i ponad nie, pomalowałam cieniem Mac w kolorze Twinks ,nr A82

cień rozcierałam w kierunku zewnętrzno- wewnętrznym
tym samym cieniem pomalowałam dolną powiekę od połowy

4) kręskę domalowałam od połowy powieki wyciągając ku górze czarną kredką Clinique



dołożyłam na środku powieki w lini źrenicy złotawy cień Catrice ( nr mi się starł:( )


5) pod łuk brwiowy nałożyłam cień Mac Vanilla ,nr A32, kącik wewnętrzny rozświetliłam cieniem shiseido YE 121,  wytuszowałam rzęsy tuszem Clinique High Impact Extreme Volume

 


 
i tak to mi się zmalowało :)

 
 
 
 


 

Jak Wam się podoba , co myślicie o takiej propozycji na dzień?

Do makijażu użyłam  te kosmetyki :

 
 pozdrawiam
Ines

9 komentarzy:

  1. Piękne masz oczy! Makijaż wyszedł Ci świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Ci to wyszło :) Podoba mi się zestawienie kolorów, bardzo Ci pasuje :) Ale gdzie zdjęcie całej twarzyczki ?! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana ;* chyba nauka nie pójdzie w las... ;) ledwo ogarnełam fotgrafowanie oka :)z buzialem jeszcze muszę potrenować :)

      Usuń
    2. Taka mała podpowiedź: zawsze fotografuj profil który lepiej wychodzi na zdjęciu. Aparat unieś lekko na głowa jakby Cie fotografowal facet 1,90. Głowę delikatnie daj na dół oczy lekko w górę , uśmiech i cyk, rób zdjęcie!

      Usuń
    3. Dzięki serdeczne , będe miała to na uwadze:)i muszę poćwiczyć, bo mój M nie zawsze jest pod ręką by cyknąć fotke:)

      Usuń
    4. Świetnie Ci to wyszło choć tak straszyłaś, ze z makijażem to Ci nie idzie za dobrze. Widzę , że Agnieszka tu cenne wskazówki daje to i ja skorzystam bo fotografować siebie nie potrafię...nie mówiąc już o tym , ze słabym aparatem to niewiele mogę zdziałać.
      Co zwróciło moją uwagę to Twoje piękne długie rzęski...oj tylko pozazdrościć ;)

      Usuń
    5. Dzięki, ale to naprawdę pierwsza taka moja sesyjka:)odnośnie rzęsek to chyba tusz daje taki efekt! A Aga się zna:)

      Usuń

Dziękuję za komentarz:)