wtorek, 26 lutego 2013

Rosy Bow i migotka Essence:)

Hej,

Wszędzie tyle migoczących pazurków się pojawia , że postanowiłam i ja coś pokombinować a przy okazji krótka recenzja lakieru do paznkoci Rosy Bow Diora i Migotki Essence:)
Kuszona u Was nową kolekcją Diora na paznkociach zakupiłam :)



Rosy Bow  to kolor 355, a Panna Migotka Essence z kolekcji Colour &Go , nr 29

Kolorek Diora bardzo przypadł mi do gustu:) oglądałam u Was , różne z tej kolekcji ale ten mi najbardziej podpasował..
Schody zaczęły się dopiero podczas pierwszej aplikacji, nałożyłam pierwszą warstwę i zauważyłam jak się bardzo smuży... zmyłam myśląc , że może słabo odtłuszczona płytka, kolejne podejście i to samo. Może nie mam super gładkiej płytki ale z innymi lakierami nie mam większych problemów:(
Zmyłam... Nałożyłam bazę wygładzającą płytkę, pierwsza warstwa znowu smugi, może mniejsze ale jednak, odczekałam aż wyschnie i nałożyłam drugą, znacznie lepiej to wyglądało ale do ideału jeszcze daleko... na to wszystko top coat... i schnie i schnie, dobrze , że to niedziela była i już po objedzie bo by mnie szlak.....
Nie wytrzymałam tego napięcia nerwowego i zmyłam... zmywacz był już wyczuwalny dość mocno w łazience:)
Ale nie poddałam się, tym razem bez bazy, jedna warstwa, której już postanowiłam się nie przyglądać i następna, potem topik:) i już wyschło znacznie szybciej, a moje tętno wróciło do właściwego tempa:)
Ciężko mi się też malowało w pobliżu skórek, pędzelek niby ok szeroki i na półokrągło przycięty ale dość sztywny...
Jakoś przez to przebrnęłam...


A że chciałam coś urozmaicić wybrałam brokat od Essence :


 
Bardzo fajne te brokaty, subtelne, i trwałe, kupiłam go w Hebe za 6,99zł , są w różnych kolorkach, jeśli macie ochotę gorąco polecam, ja jestem z nich zadowolona:)

Essence nałożyłam na serdeczniaka
 
 
 
tu możecie zobaczyć krycie Rosy Bow, dla mnie śednie...
 
 
 
Jeśli chodzi o trwałość Diora uważam, że jest świetna, u mnie trzyma się już 3 dzień, a nie siedzę i nie pachnę tylko... nawet końcówki nie są starte:)
 

 
 
 
Myślę,że nie będzie to wielką ekstrawagancją jeśli nawet na codzień pociągnę Essence na wszystkich pazurkach, jak myślicie?
 
 
 
 
 
Jak Wam się podoba ten duet?
 
 
 
Moża macie jakieś sposoby na te smugi.....
 
 
Pozdrawiam
Ines
 

38 komentarzy:

  1. jesteś już drugą osobą, która pisze o smugach.. o tym samym wspominała Justyna z błahostek kosm. O co chodzi? mój takich rzeczy nie robi...a kładę go na odżywkę Eveline.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem o co chodzi, może mam tłustą płytkę tak samą z siebie:)spróbuję jeszcze zamiast na bazę to na odżywkę:)

      Usuń
    2. Kurcze, tez nie wiem co jest :/ Rosy jeszcze nie nakładałam. Az się boję :/

      Usuń
    3. ja mam generalnie problem z jasnymi lakierami, jedyny jaki daje radę to z inglota, ale myśłałam, że ten ładnie pokryje, bo prócz tego krycia nie mam mu nic do zarzucenia:)

      Usuń
  2. świetny duet! ja bym położyła topik na wszystkie pazury, co to za ekstrawagancja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pasują do siebie idealnie :) ja osobiście wybrałabym trochę mocniejszy top na palec serdeczny ale ten też jest niczego sobie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem na etapie gromadzenia brokatów, jakoś mnie wcześniej nie ciągneło do nich... ale zauroczona Waszymi pazurkami, zaczynam z nimi przygodę:)

      Usuń
  4. mam ten sam brokatowy z essence i bardzo lubie go za pedzelek między innymi idealny wręcz jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, mi pędzelek również bardzo odpowiada:)poza tym fajna cena i jakość:)

      Usuń
  5. sliczny ten rozowy od Diora :) ale szkoda ze taka slaba jakosc jak na taki lakier :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie słaba, wiele Dziewczyn sobie bardzo chwali, może na moich pazurkach tak się ciągnie:) ale muszę znaleźć na niego sposoba!:)

      Usuń
  6. Ten Diorek jest prześliczny :) Ale jak na lakier za tyle kasy trwałość powinna być o wiele lepsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trwałość jest ok:)trochę się smuży przy malowaniu.

      Usuń
  7. hejo bardzo spodobał mi sie post ........oby tak dalejjjjjjjjjjij :)
    podraaaawiam Cie i zapraszam do siebie !!!!!! DEMORDIE.blogspot.com
    obserwuję Cie !!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jeśli chodzi o kolor, Dior u mnie ma prowadzenie :)
    za to kosmetyki essence lubię ogólnie za jakość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)Tak kolorek Diora jest piękny:)Essence też mi odpowiadają:)

      Usuń
  9. Jak dla mnie to bardziej podoba mi się sam Dior ;-) ale ogólnie lakiery Essence bardzo lubie.

    OdpowiedzUsuń
  10. tak ak buteleczki podobaja mi sie strasznie, tak efekt na pazurkach taki nijaki. moze ten roz w nie moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róż trzeba lubieć, nie każdy się w nim dobrze czuje;)

      Usuń
  11. ostatnio bardzo lubię takie mani z odmiennym serdecznym...wyszło świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)Dzięki , coś się dzieje na paluchach jak serdeczniak się świeci:)

      Usuń
    2. dorzuciłam jeszcze paletkę kolorków, abyś wiedziała po co lecieć do stoiska ;)

      Usuń
  12. Kolor to rzecz gustu :) jak również brokacik. Lubię takie kombinacje , całość bardzo efektowna. Co do smug radzę dobrze "rozmieszać" lakier:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi efekt również się spodobał:)muszę zwrócić uwagę na rozmieszanie tuszu, jakoś tak mi z głowy czasem wylata:)

      Usuń
  13. Myślę ,że lakier tej klasy musi być idealny pod każdym względem , być może chodzi o to "rozmieszanie". Dobrze byłoby wypróbować w drogerii, ale nie wiem czy są tego rodzaju próbki:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Perfumeriach można pomalować pazurka, ale często są one już kilkakrotnie otwierane i nie zawsze jakość testera odpowiada temu co w zamkniętym :)

      Usuń
  14. Jakie śliczne kolorki :) Super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ten lakier z essence tylko w innym kolorze, ale u mnie trzyma jeden dzień :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)