środa, 20 lutego 2013

Zakupki :)

Wczoraj, z racji dnia wolnego od pracy miałam chwilę by zajrzeć do Sephory:)
Wybrałam się tam z zamiarem kupna kremu pod oczy i czegoś co wpadnie mi w oko i "must have" ;)
No i wpadło do koszyka:) :



1) Koniecznie potrzebny :

Kremik pod oczy


Shiseido z lini Bio- Performance


2) Zachciewajka:


EcoAmpułka 5 pod oczy

3) Must Have :



Paletka cieni
i tu mi się udało, akurat jak odwiedzałam Sephorę, Pani układała  w szafie smashboxa nową kolekcję Love me :) poczekałam chwilę i mogłam spokojnie się przyjrzeć tym nowościom, wybrałam  paletkę, jedną z dwóch dostępnych gam kolorystycznych :), a że było po 2 sztuki ucieszyłam się, że akurat w tym czasie się pojawiłam :)

4) Miniaturka tuszu do rzęs Le Volume de Chanel



Jakież było moje zdziwienie, gdy ze skrzynki wyciągnełam zaproszenie do Sephory z ofertą promocyjną od Chanel. Bardzo rzadko, przynajmniej w moim odczuciu Chanel wprowadza jakieś akcje promocyjne, a o giftach do zakupów  to można zapomnieć.. 
Wziełam to zaproszenie, nie wczytywając się w regulamin promocji, byłam pewna , że  trzeba kupić tusz by otrzymać tą minaturkę.
W perfumerii Pani mnie miło zaskoczyała, płacąc przy kasie, zapytała mnie czy mam zaproszenie od Chanel po odbiór miniaturki, wyczytała to w systemie po tym jak dałam Jej kartę:) no i miałam i dostałam:)

Na recenzję EcoAmpułki trochę musicie poczekać, to moja pierwsza , więc nie mam zdania.
O kremie pod oczy chętnie napiszę ,bo to nie pierwsza sztuka, paletkę cieni smashbox może zaprezentuje w makijażu:)a testowania tego tuszu sama się już nie mogę doczekać więc też podzielę się z Wami swoją opinią. Jak może zdążyłyście zauważyć jestem fanką Tuszu od Clinique ale kto wie ... może go zdradzę z Chanel....
Chętnie poznam Wasze opinie .

Miłego dzionka:)

19 komentarzy:

  1. Widzę, że zakupy udane - same wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krem pod oczy sprawdzony:)a reszta będzie testowana:)

      Usuń
  2. żadnego z nich nie miałam :)
    zapraszam do mnie ;)
    + obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na recenzję zachciewajki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. W Centrum Borek :)bratowa mi przypomniała, że tam też jest, a nie zawsze chce mi się do renomy cisnać:)

      Usuń
    2. a tak przy okazji w piątek po południu ma być tam prezentacja Dior z konsultantką , ja jestem w pracy więc nie skorzystam, ale może masz Ty czas i zdasz nam potem realcje , co ciekawego mówiła :)

      Usuń
    3. Pytam, bo akurat też bylam przy rozkładaniu nowej kolekcji Smashboxa, tyle, że w Dominikańskiej, i myślałam, że może się minęłyśmy :)

      Dzisiaj ja dzwoniłam o 13 do Borka po tę maskarę to już nie mieli, udało mi się ją dostać w Renomie. Co do prezentacji Diora, to się dziś zapisałam w Borku na 20:00. Szkoda, że Ci się nie uda dotrzeć. Ja będę na 100%:)

      Usuń
    4. Dokładnie ma być od 20-22 ta prezentacja.

      Usuń
    5. Tylko, że są potrzebne zapisy, jak Ci jednak pasuje to zadzwon do nich:71 783 18 00

      Usuń
    6. też bardzo żałuję,fajnie byłoby się spotkać.... już kombinowałam jakby się urwać wcześniej, ale póki co nie mam jak...no chyba, że jakimś cudem...
      Jeśli chodzi o te miniatury to jakaś ściema, albo same sobie biorą ,albo już nie wiem co,od wczoraj dopiero ta akcja się zaczeła, a tam ruchu nie mają... a dziś już się skończyły... dobrze , że w Renomie dorwałaś:)

      Usuń
    7. no tak Babka coś mówiła o wieczorku z Dior, nie mam kalendarza z pracy , ale jutro rano zobaczę jak kończe i może mi się uda na 21.30?:)a tel już spisuję , choć chyba mam gdzieś wizytówkę:)

      Usuń
  5. na tą ampułkę mam ochotę i ja...a z tą miniaturką to faktycznie fajna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co użyłam 2 razy ampułkę,co mi zwróciło uwagę, trochę długo się wchłania, wieczorem nie ma problemu, ale rano .. przed makijażem mogłaby się szybciej wchłaniać. A miniaturkę warto wziąść, starczy na jakiś czas i można sprawdzić czy podpasuje, niedługo będzie recenzja i fotki:)

      Usuń
  6. ale cudaśne zakupy popełniłaś :D ekoAmpułki też mam, ale do twarzy.. leżą i czekają na swoją kolej, ale ponoć są świetne i tego się trzymam ;) kremu pod oczy jestem ciekawa, ja mam z Shiseido krem na noc, ale najpierw wykańczam to co mam i dopiero go otwieram (czy ja kiedyś zużyję te moje zapasy? :P) a miniaturkę Chanelka oddaj :D hyhy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) recenzja Shiseido będzie:)eco testuje... miniaturkę mogę oddać, chyba jednak nie dla mnie ,choć jeszcze jej nie odstawiłam i przekonuję się .... :)

      Usuń
    2. czekam zatem :) i jestem ciekawa jak Ci się Ampuła sprawdzi :)
      przekonuj się przekonuj :)

      Usuń
    3. co do Ampuły to już tyle mogę powiedzieć, że ciut słabo mi nawilża, do stowania samodzielnie mi się chyba nie sprawdzi, ale da się to obejść, stosując ją rzeczywiście jako serum i nakładać krem pielęgnacyjny na nią :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz:)