sobota, 2 lutego 2013

Powitanie :)

Witam Wszystkich na moim blogu :)

Tak naprawdę nigdy wcześniej nie myślałam, że kiedykolwiek będę blogować:) wszystko za sprawą mojej Szwagierki ( pozdrawiam ;) ), która zaczęła prowadzić swojego bloga i stał się dla mnie inspiracją makijażową...
Czytając Jej bloga zauważyłam jak wiele jest innych ciekawych blogów, i tak z dnia na dzień zaczełam zaglądać do  dziewczyn , które moja Szwagierka miała u siebie, a potem już lawinowo, klik na kolejny blog i tam znowu na kolejne ... i klik i klik i nie wiadmo kiedy 4 godziny minęły....
Czytając blogi zaczerpnęłam informacje na temat wielu kosmetyków , po które nigdy wcześniej nie sięgałam... od tamtej pory, nie tylko używam sprawdzonych i polecanych przez Was kosmetyków ale też i mój portfel tak  nie cierpi, okazało się , że drogie kosmetyki spokojnie można zastapić tańszymi, bardziej naturalnymi , przetestowłam już kilka , o których pewnie jeszcze napisze, i muszę przyznać , że nie zauważyłam aż takiej różnicy by inwestować więcej niż potrzeba :)
Chciałabym dołączyć do Waszego grona i móc się dzielić z Wami i Wszystkimi czytającymi blogi, opiniami na temat kosmetyków i nie tylko...
Zapraszam do odwiedzania mojego bloga, może i komuś , tak jak mnie pomogłyście,  pomoże w dokonywaniu trafnych wyborów:)
Pozdrawiam serdecznie
Ines

6 komentarzy:

  1. Witaj w blogosferze:)
    Powodzonka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki wielkie, to pierwszy komentarz :)bardzo mi miło:):)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Och Ty, ale się ukryłaś !!!! Buziaki i trzymam kciuki za blogaska ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze duuużo mi brakuje do Twojego ale będę podglądać i się uczyć:) takich makijaży jak Ty pewnie nigdy nie zmaluje ale może choć recenzje się Komuś przydadzą:)
    Dzięki i buzialki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenie i wytrwałości życzę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)