poniedziałek, 18 lutego 2013

Mac- Club szybki makijaż:)

Witajcie:)

MAC- CLUB A32, to cień , który chciałam Wam pokazać w szybkim makijażu.
Cień jest tym z typu duo-chrom. W zależności od bazy i światła daje różne odcienie.
Świetnie się rozciera i daje fajne efekty, zobaczcie sami :





 



1) cień nałożony bez bazy :

tu ma odcień brązu zmieszanego z zielenią
 
2) cień nałożony na czarną kredkę

tu wychodzi piękna zieleń              
 
 

 
i swatch: z lewej solo i prawa na kredece
 

 
 
 
Makijaż wykonuje się bardzo szybko, dedykowany raczej na wieczór, chyba , że któraś z Was lubi taki mocniejszy na dzień  ;)

* ruchomą część powieki maluję czarną kredką , ja użyłam kredki clinique :


- palcem rozcieram w kierunku wewnętrznego kącika oka, i ciągnę kreskę od połowy dolnej powieki


* na kredkę aplikuję cień CLUB :


 
 
 
- cień dokładnie rozcieram na granicy ze skórą , wychodząc pędzlem poza załamanie powieki,
   widać jak wokół zieleni , która się ukazała, tworzy się brązowe halo...

* na koniec tuszuję rzęsy i gotowe :





 
 
 
 
 
 
 
Jest to cień , którym można wymalować piękne makijaże, nie próbowałam nakładać  na inne kolory kredek i cieni, być może ukaże się jeszcze w innej odsłonie...
Nie obsypuje się i łatwo aplikuje.
Na kredce trzymał się cały dzień nie zbierając w załamaniu powieki.
Jeśli szukacie takiego efektu to polecam!
Fajnie też wygląda jako sama kreska, oczywiście dla podbicia koloru na czarenej bazie:)
 
Do makijażu użyłam:


 
 
 
a na koniec :



po zmyciu na waciku pozostaje brązik, po zieleni ani śladu..... :)

A co Wy o nim sądzicie?

Ines

21 komentarzy:

  1. Piękny :)
    zapraszam do mnie ;)
    + obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na kredce wyglada zdecydowanie lepiej...coraz bardziej mnie kusi ten tusz, rzęsy wygladają fantastycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, solo go praktycznie nie używam:)a tusz jest fajny,długo się przekonywałam bo ma dużą szczoteczkę,jedyna wada , ale to chyba jak z każdym jaki miałam ,to,że szybko wysycha,1,5 - 2 max miesiące:(

      Usuń
  3. przepieknie! ja z Clubem mam chwile miłości i obojetności.. czasem kocham czasem nienawidzę :)
    przeslicznie zmalowałaś oko! i jakie masz rzęsiory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie!a rzęsy?może to rzeczywiście tusz ,a może już działa revitalash:)już prawie 2 tyg stosuje, a Ty dobrałaś się w końcu do swojego?

      Usuń
    2. a wiesz, że właśnie dziś miałam mieć z nim swój pierwszy raz, ale jednak stwierdziłam, że mi się nie chce, bo jestem zmęczona.. jutro zrobię drugie podejście :P

      Usuń
    3. potem wpada w nawyk;)mi z tego co po 2 tyg zauważyłam,to się zagęściły i trochę urosły, ale nie mierzę więc szczegółów nie podam;)

      Usuń
  4. ja bym wszystkie cienie na czarnej bazie widziała, lubię mocny makijaż oka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kilka już próbowałam o rzeczywiście fajnie wychodzą:)

      Usuń
  5. Śliczne kolorki, bardzo lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny ten cień kameleon :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ale świetnie! strasznie mi się podoba to oko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny makijaż! Choć osobiście troche boję się używać tak ciemnych kolorów to strasznie podobają mi się na innych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki!ja też na co dzień nie używam ciemnych, ale czasem fajnie zrobić oko inaczej;)

      Usuń
  9. Ja go uwielbiam. Nawet w dziennym makijażu znajduje dla niego zastosowanie, chocby odrobinkę, chocby w kąciku ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na co dzien jako kreche :-) ale fakt jest cudny:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)