sobota, 23 lutego 2013

Love me - makijaż ze Smashboxem...

Cześć:)

Obiecłam pokazać makijaż z nowej paletki Smashbox Love me , trochę się już zapoznałam z kolorystyką i wybrałam 4 kolory , które pokażę Wam w zmalowanym oku:)
Paletka pochodzi z najnowszej kolekcji sygnowanej nazwą LOVE ME :
Wygląda bardzo uroczo.....



 
kolory takie jak widać:
- beżyk
- ciepły jaśniutki brązik
- trochę brudnego fioletu
- zielonkawy
- granat


nie ma opisu jak się te kolory nazwają, więc będe operować kolorami jakie im przypisałam ;)









Jak pierwszy raz na nią spojrzałam , najbardziej mi ten zielonkawy nie pasował, nie wiedziałam za bardzo jak go wtopić w całą resztę ,ale teraz jestem zadowolona, że jest właśnie taki kolorek:)

Swatch:



niestety tu kolory nie wyszły tak jak bym chciała i takie jakie są w rzeczywistości, ale nie mam innej foty:(

Jeśli chodzi o cienie... trochę się obsypują przy nakładaniu, sprawdzałam na kilku rodzajach pędzli i w stosunku do każdego tak samo się zachowują...
Nie należą do tych mocno napigmentowanych, żeby uzyskać kolor trzeba nałożyć kilka razy, bardzo dobrze się rozcierają, tak dobrze , że kolor znika .... mają iskrzące drobinki(oprócz zielonkawego i beżyku), i tu jestem zadowolona, lubię taki akcent w cieniach:)
Myślałam, że to obsypywanie będzie mnie denerwować gdy za każdym razem po użyciu będę zmuszona do wyczyszczenia paletki... ale nic z tego , paletka testowana już kilka dni i nie czyszczona ani razu:)wielki plusik!
Zastanawiałam się też jak będzie z tymi cieniami w mniejszej przegródce, czy nie będę ciapkać ich nakładając te większe i na odwrót, i też nie zauważyłam problemu, może je sobie sama w głowie wymyślam zanim się wydarzą:) no ale takie  miałam dylematy;)

Taki  króciutki step by step,zobaczycie dokładniej kolory :)

 
 1) na powieki nałożyłam bazę pod cienie MUFE , a na nią , na powiekę ruchomą i ciupkę poza nią cień "ciepły jaśniutki  brązik"



choć na fotce wyszedł bardzo jaśniutki ,ma fajny odcień wpadający w brąz...

2) w załamaniu powieki i w zewnętrznym kąciku oka nałożyłam "brudny fiolecik", dokładnie roztarłam, nakładałam kilka razy gdyż po rozcieraniu kolor mi znikał a ja go bardzo chciałam;)



 
tu już lepiej widać ten brąz, ale też widać jak mało nasycony jest ten fiolecik

3) na górnej dolnej powiece od połowy, narysowałam kreskę cieniutkim pędzelkiem kolorem "granat"


 
ten kolor zdecydowanie wygrywa jesli chodzi o pigmentację, tu widzicie jedną warstwę !

4) linię wodną zaznaczyłam kredką Lancome, a rzęsy... jak zwykle :) Clinique, kącik wewnętrzny rozświetliłam, i tu znalazł zastosowanie i swoje miejsce właśnie ten "zielonkawy" :), pod łuk brwiowy Mac Vanilla













Użyte kosmetyki:


Końcem końców ... jestem zadowolona z tej paletki, mogłyby być bardziej nasycone te kolory, ale jeśli szukacie czegoś na dzień, co się trochę migocze, a na wieczorową porę granat się przyda,
to polecam:)
Trwałość na bazie 10 godzin:)
Koszt coś około 120zł w Sephorze, a teraz warto skorzystać z 20% zniżki na wszystko , która trwa do 3 marca:)

Może macie tę paletkę i coś doradzicie, może na mokro?podsuwajcie propozycje, chętnie przetestuję :)

 Miłego sobotniego popołudniaka ;*
Ines

33 komentarze:

  1. Podoba mi się ten zestaw. Ten granat zwłaszcza <3 - majstersztyk kolorystyczno-wykończeniowy [ech, ja i moje słowotwory] :D

    Skojarzył mi się z Astor Eye Artist.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, uwielbiam te Twoje słowotwory więc potęguj moją radość do woli!:)
      A temu granatu do zdenkowania najbliżej chyba będzie:)

      Usuń
    2. Nie dziwię się, wygląda wspaniale zarówno w opakowaniu jak i na powiece, co już jest sztuką :)
      Całus: cieszę się, że mogę sobie u Ciebie posłowotworzyć! :*

      Usuń
    3. ile wlizie Kochana ;**

      Usuń
  2. piękne kolory jak najbardziej do mnie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takich kolorach wiele zn nas się odnajdzie:)

      Usuń
  3. Granat mnie zachwycił ale reszta kolorów ani trochę nie wpadła w moje oko ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż! i te kolorki świetne są. Zakochałam się w tym granacie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę przejrzeć granaty jakie są dostępne i może coś Wam tu w zamian pokażę, tak żeby nie trzeba było kupować całej paletki:)ale jeśli pasują Ci wszystkie kolorki to cóż... trzeba może skorzystać z oferty, a nie wiem czy nie jest to seria limitowana:)

      Usuń
  5. Jaki śliczny makijaż a paletka cień ma śliczne kolory :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna paletka, rzeczywiście urocza, makijaż piękny :*

    OdpowiedzUsuń
  7. kolorystyka bardzo zachęcająca, tylko perłowe cienie średnio mi pasują

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są iskrzące, to fakt, więc jak nie lubisz to Ci nie podpasują.

      Usuń
  8. Kolory i tak są w miarę intensywne. ładnie się prezentują. Chociaż ja ostatnio bardziej lubię maty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie mogłyby być bardziej napigmentowane, zwłaszcza ten fiolecik, bo nie zawsze mam czas żeby tak dokładać i dokładać... ja tak różnie, ale chyba jednak bardziej lubię bardziej świecące;)

      Usuń
  9. Najbardziej do gustu przypadł mi brudny fiolet i granat:) Jestem pod wrażeniem pigmentacji tego drugiego;) Na początku myślałam, że tę kreskę wykonałaś jakimś eyelinerem:)

    To serduszko od razu przykuło mój wzrok:) Takie detale potrafią poprawić nastrój;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja byłam zdziwiona tym granatem, bo po namolnym nakładaniu fioletu miałam wrażenie , że z granatem będzie to samo, a tu niespodziewajka:)
      Serducho urokliwe:)

      Usuń
  10. Wspaniała paletka! Granat również jest moim faworytem. Może ten ciemniejszy lepiej nie nakładać na inny jasny z tej paletki, tylko od razu na samą bazę, tz jasny daj tylko na wewnętrzną stronę powieki, a ciemniejszy od zewnętrznej...Na pewno znajdziemy na nią sposób, bo miałam to samo, co TY:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko,że tego granatu tak malińko:(też myślałam o tym,żeby fiolet nakładać solo, muszę popróbować, jak znajdziesz sposoba to czekam na info:)

      Usuń
  11. pięknie wykonany makijaż! :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny makijaż wyczarowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow,napatrzec sie nie moge,chcialabym miec tak wymaloweane oko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie to swoje czarne oczko zmalowałaś :) Paletka podoba mi się bardzo, ale dla mnie cienie nie byłyby dobre ze względu na ten błysk. Moje duże oczyska wyglądałyby w nich conajmniej dziwnie :( Dla Ciebie jest idealna i kolory i struktura :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dzięki:)wiem, że wolisz mniej skrzące:) masz piękne oczyska, ja bym chiała mieć ciut większe! buzialek:*

      Usuń
  15. Śliczny makijaż, bardzo mi przypadł do gustu :)

    Kasieńka :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)