niedziela, 23 marca 2014

Estee Lauder Pure Color Envy Lipstick

Zainspirowana nowoczesną architekturą sylwetka nowej pomadki jest imponująca i delikatna zarazem. Zachwyca nowoczesny design i mocna, smukła i elegancka linia. Opakowanie utrzymane jest w charakterystycznej dla Estée Lauder granatowo-złotej kolorystyce, a złote zdobienia umieszczone w górnej i dolnej części oraz wewnętrzne złocenia symbolizują nowoczesny glamour i niepowtarzalny styl marki.  Innowacyjne, magnetyczne wspomaganie zamykania sprawia, że denko jest zawsze idealnie zamknięte, a smukły kształt sztyftu przekształca tę niezwykle elegancką pomadkę w manifest czystego luksusu.  



Jeśli macie chęć przyjrzeć się bliżej zaprezentowanym kolorom zapraszam na 

                            INES BEAUTY 



30 komentarzy:

  1. O mamo! Chciałabym całą trójeczkę.
    Są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie kolorki :) Najjaśniejszy najpiękniejszy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak wiesz już byłam tam u Ciebie i widziałam te śliczne kolorki. Styl i elegancja również kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o jestem w niebie-te kolory:))) cudne

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsza z prawej - idealny kolor :) ale i tak wszystkie są piękne

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie kolory piękne, mamy identyczny gust. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne kolory :) soczyste i wiosenne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam słabość do luksusowych pomadek, kolory są piękne!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. We wszystkich Tobie cudnie, ale koral szczegolnie pieknie sie prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie 3 naprawdę piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. One mają takie piękne opakowania, że mogłabym je kupić tylko dla nich ;) Piękne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  12. 310 byłaby dla mnie idealna, a Ty wyglądasz pięknie w całej trójeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolory cudowne I jak wspaniałe błyszczą widać że są bardzo dobre juz gołym okiem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na Facebooku nie mogłam zdecydować, w której ładniej wyglądasz - w każdej z nich, moim zdaniem :)
    Ujowy ze mnie doradca :D

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniale <3 <3 wow...juz lecé na ines beauty -------->
    buziam Miniu :*******

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie są piękne, ale najładniejszy jest róż :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądają przepięknie! Moim ulubieńcem jest Defiant Coral, ale na Tobie najbardziej podoba mi się Infamous. Pięknie się komponuje z Twoimi ciemnymi włosami! Ślicznaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kolorki ;) powinnaś zająć się pisaniem ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie 3 kolorki są przecudne :-)
    A 310 brałabym w ciemno! ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolory iście wiosenne :D Na Tobie najładniej wygląda Defiant Coral :) Kolor jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgaszony róż jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne kolory wybrałaś :) Ostatnio macałam te pomadki i też mam chęć na którąś z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale cudowne! środkowa chętnie bym przygarnęła ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Infamous to Twoj kolor! Oblednie w nim wygladasz! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)