wtorek, 11 marca 2014

Clinique nowości makijaż

Dzięki Clinique nadchodząca wiosna upłynie pod znakiem Now in bloom: Brights, barwnej kolekcji zainspirowanej najnowszymi produktami tej marki, które dodadzą pięknego koloru policzkom, ustom i paznokciom każdej kobiety. Policzki wypięknieją podkreślone Cheek Pop - NOWYM różem od Clinique dostępnym w limitowanej edycji czterech naturalnych odcieni. Usta rozkwitną pod wpływem intensywnie nawilżającego balsamu koloryzującego Chubby Stick Moisturizing Lip Colour Balma oczy zyskają spektakularną oprawę dzięki tuszowi do rzęs High Impact Mascara. Wspaniałym zwieńczeniem uwodzicielskiego, kobiecego uroku będzie przyciągający spojrzenia lakier do paznokci A Different Nail Enamel oraz kwiatowa świeżość perfum w sprayu Clinique Happy in BloomPerfume Spray. Kolekcja Now in bloom: Brights to prawdziwy powiew wiosny. Jest niezwykle łatwa w aplikacji i doskonale komponuje się z każdym odcieniem skóry. 

* Check Pop 

Jeśli marzymy o różu w czystym, naturalnym odcieniu, który doskonale rozprowadza się na policzkach i nie pozostawiając smug to  nowa limitowana edycja różu Cheek Pop od Clinique zarumieni policzki najczystszym kolorem. Możemy zapomnieć o sztucznej warstwie pudru i nieestetycznej „tapecie”.Dzięki jedwabistej formule Cheek Pop uzyskamy niewymuszony, żywy i długo utrzymujący się na skórze odcień, a policzki pozostaną równomiernie podkreślone przez cały dzień.

Clinique cheek pop berry pop


Clinique cheek pop ginger pop


Clinique cheek peach pop

Clinique cheek plum pop


* Chubby Stick Moisturizing Lip Colour Balm
Przypominająca balsam formuła w zabawnym , dopasowanym kolorytycznie kredkopodobnym  opakowaniu jest gwarancją trwałego koloru, podlegającego stopniowaniu krycia. Doskonałe połączenie nawilżającego balsamu  do ust i kosmetyku koloryzującego łatwo rozprowadza się na ustach , rozświetla je naturalnym blaskiem i kolorem.

Proponowane kolory na wiosnę 2014

Mega Melon

Oversized Orange 

Pudgy Peony 

Voluptuous Violet 


Different Nail Enamel 

Lakier o przełomowej , idealnie wyważonej formule nadaje paznokciom elegancki połysk nie pozostawiając smug. Wyjątkowo cienki i płaski pędzelek umożliwia nałożenie odpowiedniej ilości lakieru oraz jego łatwe i równomierne rozprowadzenie na płytce .

Clinique Happy in Bloom

Świeżość i ożywcza energia , które symbolizuje wiosna , zostały zamknięte w buteleczce perfum w sprayu. Limitowana edeycja zapachu , przypominającego kwiatową nutą serca klasyczne perfumy Happy, oferuje uczucie czystości i odświeżenia, zrównoważone głębią naturalnej kobiecej łagodności . Szklany flakonik zdobią piękne , pastelowe kwiaty - symbol rozkwitającego na wiosnę świata.

Kolekcja ta będzie dostępna od marca , do wyczerpania zapasów.

Clinique przedstawia również  nową limitowaną edycję 16 Shades of Beige CollectionWprowadzając do sprzedaży 16 Shades of Beige – nową kolekcję limitowanych lakierów do paznokci i cieni do powiek w doskonale dobranych neutralnych odcieniach – Clinique nadaje naturalności nowego wymiaru. Kolekcja łączy wygodę noszenia z odcieniami prezentującymi się korzystnie na każdej karnacji. Dzięki nam seksowny i wyrafinowany wygląd znajdzie się w zasięgu każdej kobiety!



Clinique przedstawia 8 limitowanych lakierów do paznokci Different Nail Enamel for Sensitive Skins, stanowiących doskonałe uzupełnienie wszystkich odcieni skóry. Opracowana z myślą o skórze wrażliwej formuła Different Nail Enamel for Sensitive Skins została przetestowana dermatologicznie i okulistycznie i nie podrażnia skóry ani oczu. Jest dostępna w odcieniach Room Service, Peek a Boo I See You, Birthday Suit, Pajama Party, Tickle Me, Do Not Disturb, Chocolate on my Pillow, oraz Nighty-Night.


W Europie będą dostępne 4 odcienie tych lakierów :Chocolate on my Pillow, Pajoma Party,Peek a Boo I See You, Room Service w cenie 95zł.

Jeśli macie chęć przyjrzeć się z bliska kolorom lakierów zapraszam Ines Beauty



Oczy podkreślone naturalnym odcieniem są seksowne! Dzięki palecie ośmiu limitowanych odcieni All About Shadow Neutral Territory 2 seksownie naturalny efekt znalazł się na wyciągnięcie ręki. Neutral Territory 2 podaruje każdej z nas możliwość wyczarowania makijażu idealnie komponującego się z odcieniem naszej skóry. Pojedynczy cień to gwarancja naturalnej a zarazem wyrafinowanej elegancji na co dzień.  Kilka różnych odcieni beżu nałożonych warstwowo i wycieniowanych stanowi z kolei wyrazisty przekaz i umożliwia każdej z nas eksperymentowanie z kolorem w bezprecedensowy sposób.

All About Shadow Neutral Territory 2 to wachlarz ośmiu neutralnych odcieni, począwszy od najjaśniejszego beżu a skończywszy na najciemniejszej czekoladzie. Produkt został przetestowany okulistycznie i nie podrażnia najwrażliwszej nawet skóry i oczu. 

16 Shades of Beige Collection dostępna od lutego tylko w salonach firmowych Clinique w cenie 185złZłote Tarasy i Galeria Mokotów w Warszawie, Galeria Krakowska - Kraków, Stary Browar w Poznaniu 
 

  Jak Wam się podoba kolekcja Clinique na wiosnę ? Mi się bardzo podobają róże do policzków, każdy ! Jestem ich ogromnie ciekawa :) Zachwycam się również kolekcją 16 Shades of Beige Collection. I paletka i lakiery są śliczne! już dawno nie widziałam tak ładnych nudziakowych odcieni lakierów. A te lakiery są naprawdę świetnej jakości , mam dwa i bardzo dobrze się noszą :)Żałuję tylko, że nie mam dostępu...Wpadło Wam coś w oko ?

55 komentarzy:

  1. Świetna kolekcja mi sie miedzy szminka w kredce od Clinique

    OdpowiedzUsuń
  2. Róże wyglądają uroczo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Róże macalam już kilka razy ale mnie nie powalily na kolana, natomiast jestem mega ciekawa lakierów do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale u Ciebie Aguś wiosennie :) Te pomadki w kredkach chodzą mi po głowie od długiego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już wypatruję codziennie wiosny :) polecam, mam kilka i cenię je sobie;)

      Usuń
  5. Mnie się podoba tłoczenie tego różu, tylko opakowanie troche mało udane

    OdpowiedzUsuń
  6. Róż z tej serii dopisuję do swej chciejlisty. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe produkty,ja niestety nie miałam jeszcze niczego z tej firmy bo ceny są póki co za wysokie ale może kiedyś się na coś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. życzę Ci aby ten czas szybko nastąpił Kochana :)

      Usuń
  8. Kwiatkowe róże są przepiękne! Muszę poszukać swatchy ginger pop!

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę polować na kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej to podobają mi się kwiatki na różach :) Aż żal było by taki róż używać z obawy na zepsucie tego ślicznego tłoczenia :) Tylko opakowanie jekieś takie nijakie....

    OdpowiedzUsuń
  11. Przytuliłabym wszystkie te nowości :D Kwiatuszki wyglądają prześlicznie, ktoś miał świetny pomysł na design :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nowości są cudne na żywo! Obłędnie wyglądają ich róże. Ja cały czas ubolewam, że z moją skórą się nie polubiły :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Paletka...o jessssu się zakochałam i chce ją mieć!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Różu nie odpuszczę, ale wszystkie kolory są tak piękne, że nie wiem który wybrać...

    OdpowiedzUsuń
  15. urocze są te róże :-) normalnie chyba bym zgarnęła wszystkie kolory ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Róże boskie, śliczne, fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Róż wygląda obłędnie, zarówno forma kwiatuszka jak i odcienie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi w oko wpadły róże do policzków. Są piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna paletka <3 zapraszam do siebie patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten róż wygląda po prostu przeuroczo. Ale beże przytuliłabym wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten róż Clinique cheek plum pop jest boski ! :-))

    OdpowiedzUsuń
  22. Te opakowaniua rozy wygladaja dla mnie bardzo slabo

    OdpowiedzUsuń
  23. te beżyki przykuły moją uwagę.. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. zakochalam sie w tych kwiatowych opakowaniach!! sa cudowne !!

    OdpowiedzUsuń
  25. Róże są przepiękne:) szczególnie ostatni, ale niestety róży mam aż za dużo- z samego clinique chyba z 14;) także muszę iść na odwyk i zrobić porządki w mazidłach żeby dalej móc przygarniać nowości;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Róże są przepiękne, ostatnio wymacałam wszystkie w Sephorze i szczerze mówiąc gdybym miała się zdecydować na jeden to miałabym spory kłopot.

    OdpowiedzUsuń
  27. O boziu, te róże to małe dzieła sztuki są :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Och jej, te róże są przepiękne. Muszę sobie koniecznie taki sprawić.

    OdpowiedzUsuń
  29. Zaciekawiła mnie informacja, że w Europie dostępne są tylko 4 odcienie lakierów nude bo i kupiłam Birthday Suit a i wybór był duży a o ile dobrze wiem nadal mieszkam na tym naszym kontynencie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Czekam z utęsknieniem na te róże, u nas jeszcze nie ma:/

    OdpowiedzUsuń
  31. Róze fajne tylko to opakowanie mi nie podchodzi..
    Paletka super wygláda :)
    buziaki Miniu :******

    OdpowiedzUsuń
  32. Mnie najbardziej spodobały się właśnie róże :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kolekcja w neutrealnych odcieniach bardzo w moim guście. I róż ginger pop jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  34. piękności, cudowności- napatrzeć się nie mogę...

    OdpowiedzUsuń
  35. ja się na ten róż czaję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)