wtorek, 4 marca 2014

Konkurs urodzinowy - wyniki losowania :)

Kochani, bardzo dzi ękuję za udział w urodzinowej imprezie i wszystkie serdeczne życzenia :*

A o to wyniki :


Nagroda główna wędruje do  Aneta Starosta

Nagrody dla Top Komentatorek :



zestaw nr 1  otrzymuje :  Weronika Wróblewska



zestaw nr 2 otrzymuje : Ewelina K

Zestaw dla nowych blogów :)

spośród nieznanych mi dotąd  blogów wybrałam blog  patkatuitam  

Gratuluję ! :)

Bardzo proszę o kontakt mailowy z danymi do wysyłki :)

:*

42 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. pisz szybko maila to jeszcze dziś poślę:)

      Usuń
    2. Zebrałam szczękę z podłogi i wysłałam maila:D

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Gratulacje świetne nagrody

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla zwycięzców :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaaaaa! Nie wierzę :)
    Co za niespodzianka :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku! Normalnie kopara mi opadła i dreszcze mnie przeszły! Musiałam przeczytać 3 razy czy to napewno ja! Dziękuję bardzo! Ale mi się micha cieszy :) ale numer :) zaraz wyślę Ci maila :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Was radość spotkała :) gratulacje! A dla Ines raz jeszcze sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje kobitki !!!:) zazdrość mnie zżera ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. ale Wam zazdroszczę dziewczyny,i gratuluję! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. O jaaaaaAaaaaA:-) Ale sie ciesze:-) Naprawde:-) dziekuje:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się nie udało, ale gratuluję wygranym :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje wszystkim wygranym. Świetne nagrody!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję dziewczynom! wspaniałe nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne nagrody - gratuluje tym co je zdobyli :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję, może innym razem mi się poszczęści :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje dla zwyciézców :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję Zwyciężczyniom i tak tyci tyci też zazdroszczę :D :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję dziewczynom!
    Super nagrody! :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)