niedziela, 2 marca 2014

MAC, Retro-Speck

Cień pochodzi ze stałej kolekcji Mac. Jest to odcień beżu z domieszką złota i srebra. Wykończenie tego cienia - Lustre- zaopatrzone jest w dużą ilość glitteru, co może nastręczać trudności w nakładaniu, gdyż mają tendencję do obsypywania się. Cień nie mniej jednak bardzo mi się kolorystycznie podoba i świetnie współgra z zimnymi i ciepłymi kolorami w makijażu.





Na zdjęciach powyżej pokazałam solo, nałożony tylko na bazę, którą u mnie jest Mac Paint Pot Painterly . Mac, Retro-Speck dobrze rozprowadza się na powiece, ładnie się rozciera i utrzymuje przez cały dzień nie zbierając się w załamaniach powieki oraz nie płowiejąc. Stanowi ostatnio częsty element mojego makijażu. Lubię przemycać złoto w malunku oka, myślę, że brązowo i piwnookie dziewczyny powinny często sięgać po taki odcień gdyż fajnie to złoto podkręca kolor tęczówki. Nawet cięższy makijaż zyskuje w jego towarzystwie lekkości :) Jedyny minus jaki zauważam to ,to ,że rzeczywiście praca z nim w porównaniu z innymi Mac-owymi cieniami jest trochę bardziej uciążliwa. Dużo więcej uwagi poświęcam na to aby jak najmniej tego cienia znalazło się poza powieką. Różnie to wychodzi, może w końcu opanuję tą sztukę :)

MAC, Retro-Speck  w makijażu :


Najczęściej używam go w połączeniu z brązami i fioletami, ale równie pięknie się prezentuje sam w towarzystwie kolorowej kreski :)


Jak Wam się podoba prezentowany Mac, Retro-Speck ? Lubicie złoto w makijażu ? ostatnio mocno się zastanawiam nad swoim typem urody… i chyba mieszaniec jednak jestem :) lubię i złoto i srebro :)

Na lepszą jakość zdjęć zapraszam na INES BEAUTY :)


55 komentarzy:

  1. Ależ on cudownie wyglada na powiece ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne złotko! Lubię takie błyskotki na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznotka :)) ja zdecydowanie wolę srebro ale w złotku milion razy mi lepiej hnmmmm ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny, pięknie rozświetla oko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pielnie Ci w tym zlotku:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi złoto niestety nie pasuje :(, ale u Cb wygląda pięknie! Moją uwagę przykuły także usta, czym malowałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :* na ustach Curviest Caramel 01 Chubby Stick Clinique , niebawem pokażę z bliska :)

      Usuń
    2. Pokaż koniecznie :) lubię Chubby Sticki, ale ten kolor wcześniej nie wpadł mi w oko.

      Usuń
  7. Ja na oku bardzo lubie zloto, ale nie moze byc " zolte". W srebrze i czystych szarosciach na oku czuje sie zle, za to w buzeterii tylko srebro;)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wygląda na powiece:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie mam cieni z maczka, ale pewnie na coś sie skuszę, albo na paint pot choć opinie o nich sa podzielone

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie Ci w takich złotkach :))) Ja to wyglądam jak gnijący truposzczak :D

    OdpowiedzUsuń
  11. U Ciebie wygląda bosko.:) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wygląda u Ciebie to złotko. Wiadomo, że takie cienie najczęściej się osypują, ale na pewno dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładnie błyszczy :) ja już mam podobny odcień w palecie Sleeka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię złote cienie, więc ten przypadł mi do gustu :) Szkoda, że w swojej okolicy nie mam Mac :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie trochę za dużo drobinek, ale oko rozświetla pięknie. Co do srebra i złota, to w obu kolorach czuję się dobrze. Brunetki chyba tak mają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, jaka promienna buźka...
    jaka jesteś fotogeniczna:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Też lubię i złoto i srebro a ten cień wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Twój typ urody to południowa zima i nie ma tu żadnych wątpliwości :) Mam takie złote cienie innych firm i też dają radę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Retrospeck jest piękny, ale ze mną nie chciał współpracować dlatego go odsprzedałam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny jest i na Tobie też pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny kolor, rozświetla oko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aaaa, muszę go mieć!
    Ja też się nie mogę zdecydować czy srebro czy złoto, wszystkiego po trochu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię takie kolorki, gdy stawiam na mocniejszą kreskę w makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam taką kolorystykę, Twoje oczko wygląda pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudownie wyglada ;) tez lubie takie cienie z odcieniem zlota chociaz nie jestem pewna czy mi taki pasuje ;) ale co tam lubie wiec nie musi pasowac ;) buzki i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie wygląda w makijażu :))
    Ja akurat lubię złoto na powiece, ale srebro również :) To zawsze jakoś zależy od mojego nastroju, od tego jak się ubiorę. Nie wiem czy jest kolor, którego nigdy bym nie nałożyła. No może odcienie niebieskiego, tego na powiece nigdy nie miałam i jakoś nie czuję.

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastycznie wygląda na powiece. Ja rzadko sięgam po takie kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  28. Takie kolory są bardzo uniwersalne ;) Mam podobny w Naked 2, ale nie pamiętam nazwy ;) W ogóle jakie Ty masz cudne rzęsy!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale Ty jesteś piękną kobietą !!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgadzam się z Paulą,Ines to piękna kobieta :)
    Co do cieni to nie przepadam za złotem,ale jak jest samo-bo w połączeniu z ciemnym brązem (brąz na zewnątrz,złoto od wewnątrz) to już tak :)
    Ogólnie wolę chłodne odcienie na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przecudne te cienie, uwielbiam cienie z MACa :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Właśnie takie kolorki mega lubię , wygląda bardzo efektownie:):)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piekny kolor, ale teraz z MAC nie bede brala nudziakow, bo chce Naked , bede ogladala sie za fioletami, zieleniami itp

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładny kolor :) Pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie rozświetla oko, też czasami mam problem z niektórymi cieniami, gdy muszę je ganiać po całej twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękny jest! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam go i bardzo lubié, ta mieszanka bezu i zlotka jest przesliczna :)))
    Sliczne oczko i buzka miniu :*****
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam go dzisiaj na oku :) Przez długi czas ten odcień był u mnie niedoceniany i trochę żałowałam tego zakupu, ale ostatnio się do niego przekonałam i ogromnie polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudne to złotko, osobiście lubię takie kolory. Nawet ma podobne w paletce Naked2 :) Dziś się nim wymiziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie się błyszczy :) A na Ciebie to napatrzeć się nie mogę, Piękna Kobieto! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. wolę sreberko :) a Tobie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  42. looks very pretty, you are beautiful :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. świetnie wygląda, aleeee jaki Ty masz piękny uśmiech! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. slicznie wyglada na oku i bardzo ci do twarzy w takim makijazu !!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)