niedziela, 16 marca 2014

Skin Expert Clinique

Skin Expert to cykl organizowanych przez Clinique oraz Sephora spotkań, podczas których Eksperci Clinique zdradzą Ci sekret pięgnego wyglądu Twojej skóry. 



Obawiasz się, że Twoja skóra jest zbyt wrażliwa ?
W Clinique wszystkie kosmetyki są bezpieczne ponieważ są przetestowane alergologicznie i w 100% bezzapachowe. 


Aby spotkać się z Expertami Clinique , którzy dzięki narzędziom stworzonym w oparciu o zalecenia wiodących dermatologów Clinique , pomogą znaleźć receptę na piękny wygląd skóry wystarczy się zapisać na indywidualne konsultacje w wybranych perfumeriach Sephora .

Ja dostałam takie zaproszenie:


Z takim zaproszeniem , ulotką  można zgarnąć podczas zakupów w trakcie trwania Eventu fajny zestaw miniaturek Clinique :) ( przy zakupach za minimum 190zł)




Najbliższe spotkania już w dniach 27 – 30 marca w perfumerii Sephora w Galerii Handlowej Borek we Wrocławiu . Zapisy pod nr tel. 71 78 31 800 oraz bezpośrednio w perfumerii. 



Jeśli macie możliwość i chęć zapiszcie się koniecznie, ja mam przyjemność dość często uczestniczyć w takich spotkaniach( z różnymi firmami) i zawsze wychodzę zadowolona i zrelaksowana :)

Grafik Eventów w różnych miastach znajdziecie tu  KLIK

Ja się wybieram a Wy ?:)



POLECAM :D
 


  

16 komentarzy:

  1. Też bym się chętnie wybrała, ale u mnie w pobliżu nie ma. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawia mnie kosmetyki Clinique od dawna ale kurcze jak przychodzi do kupna to cykorze i nigdy po nic nie siegam :( co jest naprawde wartego polecenia wlasnie na to by skorze pomoc a nie ja jeszcze bardziej zmasakrowac... jakies podpowiedzi?;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię korzystać z konsultacji i wreszcie przestałam się obawiać zadawania pytań i tego, ze jestem zobligowana do zakupu po takim spotkaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nie byłam na takim evencie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł z tymi konsultacjami. Chętnie bym się wybrała, bo lubię pielęgnację Clinique, która mi służy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie wybrałabym się na takie spotkanie, ale niestety nie mam mozliwości... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za pielęgnacja clinique. Za to kolorowe kosmetyki już bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze, z przyjemnością bym się wybrała na taki evencik, ale niestety będę w Polsce w Łodzi tylko do 1 kwietnia :(
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że to bardzo fajny event :) I fajnie byłoby z niego skorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  10. W moim mieście juz byl. Żałuję że nie jestem w Polsce zapewne bym skorzystała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak bym w PL mieszkala to pewnie zy bym sié wybrala..
    Szkoda ze u nas Sephory nie ma...
    Buziam Miniu nój kochany :******

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja idę, w czwartek w Poznaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda że ostatnio nie mam czasu na takie spotkania :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Akurat za tą marką nie przepadam, gdyż dużo ich produktów do pielęgnacji mnie uczulało, ale ogólnie lubię takie spotkania :) Już kilka zaliczyłam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)