sobota, 1 marca 2014

Kusiły, kusiły i pokusiły :D

Kuszenie zawsze i z każdej strony mnie atakuje :D 
i tak o to skusiłam się na kilka rzeczy :)

Nie mogłam się napatrzeć na cudowne loki u Obsession  postanowiłam zaszaleć z włosiem i też sobie ponakręcać moje :) , nie kupiłam takiej samej lokówki , na początek wybrałam lokówkę Babyliss, jak mi się spodoba efekt, a ta się nie sprawdzi kupię polecaną przez Obs ;D


Pozostając w temacie włosów , miałam już ogromną chęć od dawna na produkty Bumble and Bumble , skutecznie mnie pokusiła Juicybeige  swoim zachwytem nad pudrem do włosów Pret- a - powder , dokupiłam sobie jeszcze  obłędnie pachnącą kokosem maskę do włosów Creme de Coco Masque



Podczas miłego spotkania i buszowania po Magnolii , Kasia - Sweet&Punchy i Maja - Kosmetyczny Kuferek Burn namawiały, namawiały i namówiły mnie na cienie Mac : Paradisco i Stars 'N'Rockets i Fluidline Deliciously Rich



Donia - Maniaczka Drogeryjna  rzucając hasło, że w Tchibo darmowa dostawa rozochociła mnie na zakupy online i wpadło mi do koszyka coś co już dawno miałam nabyć : skakanka ! no i będę hasać :D, a do tego zamówiłam sobie nowe wdzianko ćwiczebne w postaci spodni i bluzy, przecież tego jak i kosmetyków nigdy za wiele, a prawdę mówiąc moje ulubione ciuszki , tym większa radość:)




A na koniec pomada ochronna Eveline, musiałam kupić bo wyszłam z domu bez żadnej ochrony a wietrznie było, padło na tą , różowa i już :) skusiłam się również na tego cudaka Loreal i już jestem po testach i jestem zadowolona :D


Na dziś tyle Kochani :) zaczęły się dni rabatów w Sephorze więc część dalsza zakupów pewnie niebawem , jeśli w ogóle lubicie takie wpisy :) ja lubię , zawsze coś wypatrzę dla siebie:D

73 komentarze:

  1. Uwielbiam takie wpisy, gdyż kocham podpatrywać co inni fajnego wypatrzyli :) A przy okazji się rozgrzeszam, że wcale nie ja jednak kupiłam to czy tamto :P :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, ja też się zawsze rozgrzeszam :)

      Usuń
  2. Świetne zakupy i dobrze ze skusiły ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię wpisy z nowościami, proszę jak najczęściej takie publikować :) z Twoich nowości mam ochotę na puder Bumble and Bumble, ale kuszą mnie jeszcze inne produkty tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jutro pierwsze testy Bumble ! już się nie mogę doczekać:D mnie też wiele kusi z tej firmy, ale muszę przegrzebać net i sprawdzić opinie, rzadko kupuję w ciemno:)

      Usuń
    2. Ja od kilku dni mam cuudowny szampon surf- objetosc jak marzenie:-) troche pachnie woda z basenu, ale efekt po uzyciu rekompensuje to w 100% :-)

      Usuń
    3. Mi czasem zdarza się kupić coś w ciemno, ale często tak jak Ty przekopuje internet w poszukiwaniu opinii :) Puder przetestowany? Jak się spisuje? :)

      Usuń
  4. Bardzo lubię tego typu posty :) Na Bumble and Bumble mam ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja mam ochotę na jeszcze kilka , ale muszę się obeznać w opiniach :)

      Usuń
  5. ale Cię wszyscy kuszą ;))) świetne zakupy! Mam ten olejek z Loreala od jakiegoś czasu i jestem z niego bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no kuszą :D, dzięki :) ja też się z nim dogaduję :)

      Usuń
  6. Fajne zakupy, ja już swoją lokóweczkę mam, staram się jak najmniej korzystać, żeby nie niszczyć włosów, ale efekty wręcz uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam zakupowe wpisy :)
    Najbardziej jestem ciekawa Loreal'a :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Spisuje się dobrze, użyłam już kilka razy :)

      Usuń
  8. Cienie Mac chętnie bym przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja już mam prawie kompletną paletkę ale ciągle jeszcze coś dokupuję :)

      Usuń
  9. Narobiłaś mi ochoty na skakankę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja ostatnio wciąż i ciągle w loczkach :)
    chcę zobaczyć Ciebie w nich :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja ciągle wracam do Twojego posta i zazdraszczam :D wiesz, że już dawno mnie takie włosowe szaleństwo nie ogarniało? :)
      Mam nadzieję, że efekt będzie choć trochę podobny do tego jak u Ciebie :*

      Usuń
  11. Ja też lubię takie wpisy :) a potem portfel cierpi :)

    Zapraszam do mnie na bloga na małe rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Olejek Loreal już zakodowałam sobie w kartotece do kupienia :) Uwielbiam takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie też kuszą te loczki Obsession ale chyba nie potrafiłabym ich zrobić. A to serum Eveline to najgorszy produkt do ust jaki miałam, takiego goszkiego posmaku w ustach nie miałam po niczym wcześniej. Masakra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie daje radę to serum, moze na jakiś ferelny egzemplarz trafiłaś :/

      Usuń
  14. Ja uwielbiam takie wpisy :-) A lokóweczkę mam, co prawda innej firmy ale bardzo sobie chwalę loki :-))

    OdpowiedzUsuń
  15. Włosy prostuję, więc lokówka nie dla mnie, ale resztę bym Ci zabrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na samą myśl o masce pachnącej kokosem ślinka mi cieknie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Na kupiłaś trochę tego

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładnie, zostałaś pokuszona i teraz ty kusisz ;))
    Do pomadki Eveline mam uraz, więc więcej od nich nie kupię, maska kokosowa, hmm ciekawe jak pachnie, bo nie lubię go w kosmetykach ale do nie których się przekonuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. B&B chcę :D czekam na włosowe efekty z nową lokówką :>

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam ten olejek z Loreala i uwielbiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo, bardzo lubię tego rodzaju posty :)
    Olejek L'oreal u mnie też w użyciu, i MAC też mi się zaplątał przy okazji zakupów.
    No ale już najbardziej zainspirowała mnie skakanka, muszę się wreszcie za siebie ponownie zabrać... Niestety na czas zimy porzuciłam biegi, ehhh...

    OdpowiedzUsuń
  22. Swetne zakupy. Musze po wyplacie do MACa pobiec po jakas pomadke rozowa Lustre, bo Plumful jest ekstra. Potrzebuje tez cos na wlosy zeby mi wygladzalo

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja jutro w ramach wagarów idę do Organique:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Jutro będę w Sephorze to zerknę na asortyment Bumbe&Bumble :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja już od kilku mięsiecy z radością kręcę włosy lokówką :-)
    Mam akurat inny model, który też świetnie się sprawdza!
    Daj znać o Bumble and Bumble, czy się sprawdziły :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. B&B uwielbiam, a ich seria kokosowa jest jedna z moich ulubionych, jesli chodzi o pielegnacje wlosow. Wlasnie powoli wykanczam odzywke :-) Lubie tez od nich brylantynke i produkty do wlosow kręconych/ falowanych. Mają w ofercie wiele fajnych produktów wartych uwagi. Lokówkę mam i to fajną, ale raczej nie potrzebuję, bo mam z natury falowane włosy. Raczej jak już, używam prostownicy :P Spotkania zazdraszczam bardzo. Buziakuje mocno i kryję się pod kołderką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mówiłaś mi :D, masz fajne kręciołki , ja muszę się nakręcać sama :)

      Usuń
  27. Zakupy zawsze sprawiają przyjemność. Nawet jak są czyjeś :) Bardzo mi się podobają włosy falowane lokówką, ale u kogoś. Sama się jakoś nie czuję w takich fryzurkach komfortowo.

    OdpowiedzUsuń
  28. Też mnie kusisz tą lokówką, nie wiem kiedy sobie sprawię, może zamówię pod choinkę,;) Mnie kusi olejek do demakijażu Lieraca, chyba sobie zamówię w Słoniku. :) Nie mogę doczekać się recenzji Twoich nowości. :) W marcu może się ruszę do Wrocławia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) czekam Kochana w takim razie na info i na kawę się umawiamy ! :*

      Usuń
    2. No koniecznie. Mam nadzieję że nic mi nie zburzy moich planów. :)) :*

      Usuń
  29. było ogromne denko, są spore zakupy :P sama miałam ochotę na suchy szampon Pret-a-powder ale jak spojrzałam na cenę to się lekko przeraziłam - poczekam na jakieś sensowne obniżki w Sephorze - czekam również na Twoją opinie na temat tego kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Marzy mi się taka lokówka, chociaż jak znam siebie, to pokręciłabym nią włosy trzy razy i leżałaby ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. no jestem ciekawa jak będzie kręciła ;) moja szczotka obrotowa Babyliss więcej włosów wyrywa niż je podkręca ;/

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem mega ciekawa jak wygladasz w loczkach? ;) Ajj juz sie nie moge doczekac zakupow w sephorze, wybierem sie jutro zeby odpoczac od przeprowadzki ;) Daj znac szybko jak sprawdza sie kokos na wlosach :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Szkoda niszczyć włosy lokówką...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak się dobrze je zabezpieczy myślę ,że dam radę :)

      Usuń
  34. Ostatnio też mam fazę na loki :P Tylko kręce prostownicą i też wychodzi świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. rewelacyjne zakupy tez zakupiłam lokówkę i uczę się robić loczki

    OdpowiedzUsuń
  36. Muszę muszę muszę dziś uskutecznić Twój wczorajszy mejkap ze Stars&Rockets!

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajny wpis i ciekawe zakupy :) Z Babyliss mam prostownicę, z której jestem bardzo zadowolona. Używam też tego olejku z Loreal i jest super na moje suche włosy. Ciekawi mnie puder do włosów, jak dzięki niemu się układają.

    OdpowiedzUsuń
  38. Tak jako ktoś ma kręcone włosy to chce mieć proste i na odwrót :) Pierwsza wersja jest mnie bliższa :) Też bym chciała Bumble and Bumble, cudna MACzki :)

    OdpowiedzUsuń
  39. creme de coco! ♥
    ja uwielbiam się w loczkach, ale zawsze szkoda mi włosów niszczyć.. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)