piątek, 24 maja 2013

NAIL GLOW DIOR

Witajcie:)
Dzisiaj chciałam Wam pokazać coś co może nie jest niezbędne ale może komuś się spodoba tak jak mi i wykorzysta w swoich mani:)
A mowa o lakierze do paznokci dający efekt french manicure :)







Jest to lakier pielęgnacyjny który ma ożywiać naturalne kolory paznokcia.
Wg producenta końcówka paznokcia staje się bardziej biała, a płytka różowa.



Lakier pływa w 10 ml buteleczce, typowej dla lakierów Diora





Szeroki, płaski pędzelek ładnie rozprowadza lakier na płytce





Jeśli lubicie i potraficie wykonać francuski mani będzie to produkt, który ładnie podkręci jego wykonanie:)
Ja bardzo lubię ale niestety nie potrafię zmalować pazurka po francusku:)
Dlatego też wykorzystuję go do wzmocnienia efektu naturalnych paznokci i przykrycia odżywki:)
i pokazik na fiotkach:)

1) pazur pokryty tylko odżywką Micro Cell


2) tu wszystkie oprócz środkowego pomalowane Nail Glow Dior


mam nadzieję, że udało mi się uchwycić to co chciałam Wam pokazać;)
Mi ten efekt się podoba, coś się dzieje:)
i całość…



Co myślicie o takim wykończeniu?
Jak się nauczę francuskiego to pokażę :)

Ines:)

54 komentarze:

  1. No proszę może sie do niego przekonam:) Bo trochę go zbyłam jak nieudany gadżet:P

    OdpowiedzUsuń
  2. daje na prawdę bardzo przyjemny efekt. Ja francuzika lubię ale niestety tylko na jednej ręce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja na jednej to tez jako tako zrobie;) tak, mi tez sie przyjemnie go nosi:)

      Usuń
  3. Osobiście jak nie mam koloru na pazurkach machnę je tylko odżywką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez z odzywka smigam jak mam wolne od koloru:) ale z tym Glowem mi sie bardziej podoba:)

      Usuń
  4. ja ostatnio porzuciłam frencha na rzecz kolorowych pazurków i tak już od ponad pół roku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę, naprawdę widać efekt i ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo dobry pomysl:) Chociaz tez postawilam na jeden kolor na calych pazurkach np turkus:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać efekt, gdybym nie miała na nic czasu i miała za dużo pieniędzy to mogłabym sobie kupić, ale bardzo podobny efekt posiadam odżywką, więc właściwie po co mi to. Nie dla mnie, ale okay:)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam na niego straszną chęć jak tylko wyszedł, ale olałam troszkę sądząc, że to zbędny gadżet.. ale fajnie wygląda! na gołe pazurki jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to limitka, ale chyba sie sprzedawal bo juz ciezko dorwac:) gadzet ale milusi:)

      Usuń
  9. Paznokcie wyglądają bardzo zdrowo i profesjonalnie! Podoba mi się ten efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie wygląda :)
    i robisz super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak zobaczyłam miniaturkę fotki to myślałam, że to tint do ust - zasugerowalam sie kolorem w buteleczce :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ladny, ale nie wiem czy bym sie na niego skusila

    OdpowiedzUsuń
  13. normalnie nie kręcą mnie lakiery wysoko półkowe,ale ten wyjątkowo bym chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się efekt :) Tylko niestety ta cena.. :) Ja używam coś podobnego- żel z KillyS :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje:) a nie znam KillyS, widzialam ze ma ta firme SP ale nie zagladalam do ich szafy:) musze nadrobic:)

      Usuń
  15. Mi się bardzo podoba ale niestety cena nie na mój portfel:(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny efekt, szkoda, że cena troszkę poraża :(

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też nie potrafię robić francuskiego manicure, ale wolę kolorki na moich paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uff, nie ja jedna;) dlatego u mnie tez czesciej kolorek:)

      Usuń
  18. Bardzo ładnie to wygląda, chociaż dla mnie to zbędny gadżet w tej chwili. Zawsze mogę zmienić zdanie, niestety :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez sie nad nim zastanawialam, ale jak juz mam to mi sie podoba:)

      Usuń
  19. świetny efekt daje :) chociaż rzadko noszę niepomalowane pazurki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, wiem Kochana, Twoje kolorki na pazurkach znam:)

      Usuń
  20. Nie miałam z nią doczynienia.

    Ucieszyła mnie Twoja opinia pod ostatnim postem. Mam nadzieje, że teraz również zechcesz podzielić się ze mną swoimi spostrzeżeniami --> kindofeveryday.blogspot.com Tam post hołdujący ważną dla mnie osobę. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjny efekt! Bardzo fajnie, że można zrobić taki ładny i szybki mani! A powiedz mi jeszcze jak z jego trawłością?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki:) trwalosc ok, ja daje na to jeszcze top coat do 5 dni spokojnie, nie mialam dluzej ale nie dlatego ze mi sie zepsulo :)

      Usuń
  22. a ja nadal uważam, że to tai o gadżecik. Jak już maluję paznokcie, to wolę bardziej konkretny efekt (ta, jestem mistrzem niewidocznych lakierów :P)
    ale to mają do siebie gadżety, albo chcesz je mieć i masz, albo uważasz je za zbędne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokadnie:) ja czasami mam bo chce ale jak bym nie chciala to bym tez przezyla:)

      Usuń
  23. Bardzo fajny efekt ;) Szkoda tylko ,że tyle kosztuje :(


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo delikatne wykończenie. Chyba wolę mocniejszy efekt.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładnie to wygląda :] Poza tym uwielbiam takie pędzelki od jakiegoś czasu :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)