niedziela, 26 maja 2013

High Brow - Benefitowa kredka :)

Cześć:)
Ostatnio miałam okazje uczestniczyć na konsultacjach Salonu Ekspertów Sephora:)
Jedną z 3 konsultacji jakie odbyłam była wizyta u Eksperta z Benefita:)
i po ... skusiłam się na tą oto kredeczkę:)


Kredka zapakowana w uroczy kartonik:)


Dostępna jest w dwóch kolorach , ja wybrałam Linen Pink






Kredka jest dość miękka i łatwo się ją aplikuje, bardzo łatwo też się rozciera:)


po delikatnym rozklepaniu

i roztarciu


w składzie znajdziemy:

W opakowaniu znalazłam jeszcze :


a teraz kilka fiotek z oka:)

1) oczko solo


2) nakładanie kredki





3) po roztarciu




                             z kredką                                                                   bez


lewe oko na zdjęciu z kredką i prawe bez:)


Jak Wam się widzi ta kredeczka?
Macie? stosujecie?
Przyjemnej , słonecznej niedzieli:)
Ines

30 komentarzy:

  1. Dla mnie troszeczkę za jasna jest ta kredka i obawiam się, że wyglądałaby u mnie dziwnie. Zresztą ja bardzo oszczędnie podkreślam swój łuk brwiowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zaczelam podkreslac niedawno, zaczelam od cienia , zauwazylam , ze optycznie przynajmniej powieka jest uniesiona:) lubie ten efekt coraz bardziej dlatego kolejnym krokiem po cieniach pod luk jest kredka:) ale to już jak Kto lubi:)

      Usuń
  2. Ja łuk brwiowy podkreślam raczej "od święta" ;)
    I służy mi do tego jeden z cieni Inglota.

    Boziu, jakie Ty masz piękne rzęsy.
    Ja cudnie są podkręcone!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez stosowalam cien :) ale jak zobaczylam ta kredke to stwerdzilam ze wyprobuje:) i jestem bardzo zadowolona:)
      Dziekuje za rzęsy:)

      Usuń
  3. widać różnicę. ja stosuję cień, kredkę rzadziej, ale kredkę mam tylko perłową.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja przestałam używać kredek na rzecz cieni :D teraz kupiłam żel do brwi z wibo, lekko je przeczeszę i gotowe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do tej pory cien mialam ale efket kredkowy tez mi sie bardzo podoba:)

      Usuń
  5. Jestem zaskoczona, że ona faktycznie daje jakiś efekt. Jest delikatny, ale faktycznie widać różnicę. Mimo to na razie nie odczuwam potrzeby jej posiadania :).

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna, mocno napigentwana biała kredka :) od razu oko się otwiera :) ale masz piękne rzęsy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:* tak, tez mi sie wydaje ze oko otwiera:)

      Usuń
  7. Ja też nie podkreślam łuku brwiowego, ale chyba powinna spróbować skoro oko się tak ładnie optycznie otwiera ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie wyglada! ja też ją lubię, tylko u siebie muszę mocno wklepać i rozetrzeć, żeby na włoskach się nie osiadała nadmiernie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak za duzo dam nad luk mam ten sam problem, ale mi sie dobrze rozciera, moze to kwestia czasu jaka sie ja stosuje i starości:)dzieki Kochana:*

      Usuń
  9. Kredka jak kredka, musiałabym wypróbować na sobie, żeby stwierdzić co to za cudo, ale jakie Ty masz rzęsy !!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to moja pierwsza takiego rodzaju wiec dla mnie nowosc:) Revitalek w użyciu:)

      Usuń
  10. Mam odpowiednik tej kredki z Cartice :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz długie rzęsy!!! :OOO
    A podobną kredkę mam z p2:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś chciałam bardzo mieć tę kredkę, ale jakoś mi nie wyszło i nie podkreślam łuku brwiowego, bo nie wiem czy w ogóle powinnam. Mam opadającą powiekę i dużą przestrzeń między rzęsami a brwiami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprobuj w jakiejs drogerii i zobaczysz bedzie niezbedna:)

      Usuń
  13. Też się skusiłam po konsultacjach na parę rzeczy od Bene:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaraz zajrze do Ciebie i zobacze , moze juz cos wrzucilas:)

      Usuń
  14. Wydaję się być fajniutka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne rzęsy! naturalne? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)