wtorek, 3 lutego 2015

Chanel Le Vernis Desirio 643

Moja kolekcja lakierów do paznokci regularnie uzupełnia się o nowe pozycje. Od czasu , kiedy poznałam lakiery Chanel i Dior rzadko kupuję jakieś inne. Zawsze wydawało mi się cena około 100zł to dużo za lakier, ale zamiast kupować 3 lakiery  za około 45 zł , dziś decyduję się raz na jakiś czas na lakier , co do których nie mam żadnych zastrzeżeń. Lakiery marki Chanel i Dior są moimi ulubionymi, bardzo lubię również Guerlain . Lakiery Chanel należą do lakierów , które w większości kryją już jedną warstwą , mają piękne kremowe wykończenie, nie odpryskują , a kolor praktycznie przez cały czas noszenia jest taki sam. Podobnie sprawa się ma z lakierami Dior czy Guerlain. Dlatego też tak chętnie po nie sięgam i nie żałuję żadnej wydanej złotówki. Wraz z wiosną , każda marka wprowadza nowe , z reguły limitowane odcienie lakierów do paznokci , a ja czekam na te kolekcje z niecierpliwością ! Już od samych zapowiedzi makijażu Chanel moją uwagę zwróciły dwa kosmetyki. Lakier Desirio i piękny róż , o którym pewnie niebawem również napiszę :)Dziś Kochani poznajcie lakier Chanel Le Vernis Desirio 643


Zapraszam:


1 komentarz:

Dziękuję za komentarz:)