niedziela, 15 lutego 2015

Collistar Italian Beauty EYE LINER SHOCK

Nie mam wielce wykwintnej ręki jeśli chodzi o rysowanie kreski na powiece. O ile tą sztukę opanowałam przy malunku kredkami o tyle nie zawsze mi to wychodzi przy linerach w żelu, kremie , pisaku …. Mam kilka tego typu i w sumie bardzo rzadko używam. Uwielbiam czarne kreski ale nie każdy makijaż jaki sobie robię urozmaicam czarną kreską, z reguły wybieram inne kolory bo czasami odnoszę wrażenie , że jakoś taka kreska przytłacza moje oczy. Znacznie częściej używam czarnego, matowego cienia , łatwiej mi zrobić ładną kreskę i nie widać granic niedokładności ;p Jakiś czas temu w moje ręce wpadł nowy liner w pisaku marki Collistar. Oglądając zapowiedzi tej kolekcji , opis mnie zaintrygował, Cienka końcówka wydała się być idealna! Zabrałam się więc za testowanie. Pierwsze co zwróciło moją uwagę już przy słoczowaniu na dłoni, to to ,że jednym pociągnięciem mamy wyraźną , ciemną kreskę. Nie ma potrzeby dokładania kolejnych warstw aby uzyskać pożądany efekt. Druga cecha , która mnie zaskoczyła to idealnie czarny, pięknie błyszczący odcień ! Poniżej będziecie mogli zobaczyć efekty :)


Zapraszam na recenzję :


2 komentarze:

Dziękuję za komentarz:)