niedziela, 11 stycznia 2015

Maski GlamGlow - porównanie +YT :)

Maski GlamGlow opisywałam już każdą , w osobnych recenzjach. Wiele z Was bardzo chciało zobaczyć takie zestawienie i post zbiorczy. Chwilę czasu zajęło mi przygotowanie gdyż obiecałam także moim widzom na YT ,że taki filmik też zrobię , a że chciałam to w jednym czasie opublikować stąd dopiero dziś przychodzę z maskami GlamGlow w pełnej krasie. Bardzo często zadawane mi są pytania typu : „którą najbardziej lubisz? ” , „którą w szczególności polecasz?” Ciężko jest mi jednoznacznie odpowiedzieć gdyż każdą lubię za coś innego. Każdy typ cery także inaczej będzie reagował po ich zastosowaniu dlatego uważam, że każdy powinien sprawdzić na sobie , jednemu czarna maska będzie służyć najlepiej , innemu zielona . Ja uwielbiam każdą maskę GG i każdą regularnie używam i zużywam.


Zapraszam na recenzję :


3 komentarze:

  1. Nie mogę się jeszcze przekonać do glamów... Próbowałam zielonej i jakoś mi nie podeszła, ale z chęcią wypróbowałabym jeszcze czarną

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych maseczek, czytam nich pierwszy raz

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio w Sephorze jedną wąchałam, lecę patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)