piątek, 28 listopada 2014

Kosmetyki antycellulitowe - Sisley Cellulinov

Sezon walki z cellulitem u mnie trwa całorocznie z małymi przerwami podczas urlopu. Pewnie wiele z Was szuka innowacyjnego kosmetyku, który będzie w stanie rzeczywiście poprawić wygląd skóry, utrzymać gładszą i lepiej napiętą skórę. Problem cellulitu dotyczy większości z nas i nieważne czy przy okazji walczymy z otyłością czy jesteśmy chudzinki. Od kilku lat dbam o to aby nie tylko moja cera wyglądała dobrze ale i skóra reszty ciała. Przerobiłam już tony kosmetyków , które wspierają mnie w tej nierównej walce ;) Mam swoich ulubieńców i takie kosmetyki do których wracam od lat. Ciągle testuję nowości  i przyznaję się ,że jestem uzależniona od tego typu kosmetyków. W kolejnych wpisach "Kosmetyki antycellulitowe" pokażę Wam moich ulubieńców.


Zapraszam na recenzję :


3 komentarze:

Dziękuję za komentarz:)