wtorek, 6 maja 2014

Torebka Guess

Listonoszka to obowiązkowe "must have " każdej kobiety. Ja bardzo lubię ten typ torebek. Sprawdzają się świetnie podczas zakupów kiedy to ręce powinny być nieskrępowane jak i podczas spacerów i wypadów za miasto. Z reguły są to lekkie modele , które mieszczą portfel, telefon i kilka niewielkich drobiazgów. Chyba każda dostępna marka ma w swojej ofercie taki model w przynajmniej kilku kolorystycznych wersjach :)


Więcej zdjęć ze stylizacji i makijaż na :
INES BEAUTY

Zapraszam :)

10 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ta torebka. Ja mam same wielkie, czarne. Chyba powinnam się skusić na taką listonoszkę :).

    OdpowiedzUsuń
  2. wow dior :) torebeczka śliczna

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, ja również lubię torebki-listonoszki (zwłaszcza te jak najprostsze - no dobra, toleruję jedną, małą pierdółkę; czasem dwie, zależnie od rodzaju i wielości - z naturalnej skóry). Kolor mi się podoba, chętnie przygarnęłabym taką bluzencję na lato, tudzież golfik.
    Torebunia, sama w sobie, jest śliczna - choć nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny wiosenny letni kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny odcień różu mają te kosmetyki, zapachu perfum niestety nie znam a torebka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka śliczna,ale lakier totalnie skradł moje serce :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. No to lecę na ines, bo tutaj niewiele rozumiem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Diorek lakierek cudny <3 <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)