wtorek, 27 stycznia 2015

Większość z nas pewnie choć raz miała do czynienia z jakąś tam bazą. Tych baz jest taki ogrom , że ciężko wybrać jedną ,rodzaje baz umożliwiają dopasowanie do potrzeb i skóry i efektu jaki chcemy uzyskać po jej użyciu. Ja nie jestem wielką maniaczką baz. Mam kilka , po które sięgam z różną częstotliwością . Z reguły wybieram te, które wspomagają promienny wygląd i takie , które przedłużają trwałość makijażu kiedy tego potrzebuję. Bazy Smashbox są bardzo popularne i chętnie kupowane ze względu na dużą ilość ich rodzaju. Miałam większość w miniaturkach i w sumie każdą dobrze wspominam. Najnowszą bazą w portfolio marki Smashbox jest baza minimalizująca widoczność porów i zapobiegająca świeceniu się cery. Moja cera nie ma mocno poszerzonych porów, jedynie w bruzdach nosowo-wargowych są delikatnie zaznaczone i w nich czasami podkład lubi się zebrać. Na co dzień mi to zupełnie nie przeszkadza ale są chwile , w których chcę wyglądać lepiej, a także zależy mi na tym aby makijaż wytrzymał naprawdę długo. Wtedy sięgam po bazy , które zapewniają mi taki efekt rezygnując z baz rozświetlających , które to wiodą prym w mojej kosmetyczce. Bazą , która się dobrze spisuje na mojej suchej cerze jest baza Smasxhbox Photo Finish Pore Minimizing Primer . 




Zapraszam na recenzję :


3 komentarze:

Dziękuję za komentarz:)