czwartek, 11 września 2014

Organique cukrowe pianki peelingujące

Kocham owocowe zapachy! kocham markę Organique za to ,że dostarcza moim zmysłom tak cudownie pachnące produkty ! Jestem uzależniona od wszystkiego co pięknie pachnie ! Wśród całej oferty kosmetyków jakie ma marka Organique mam kilka swoich ulubionych, po które regularnie sięgam. W głównej mierze są to peelingi do ciała, których i działanie i zapachy bardzo mi odpowiadają, a ze względu na bogactwo i różnorodność oferty nie zdążyły mi się jeszcze znudzić :)


Zapraszam na recenzję :
INES BEAUTY KLIK KLIK


5 komentarzy:

  1. Uwielbiam Organique i Twoje pachnące posty. :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię Organique, więc idę poczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też uwielbiam owocowe zapachy, nienawidzę za to np. "mleko z miodem" albo "wanilia" :D ciekawe rozwiązanie pianka peelingująca.

    OdpowiedzUsuń
  4. kupiłam niedawno tą piankę, o zapachu pinacolada, ale nie jestem nią jakoś bardzo zachwycona. Spodziewałam się czegoś lepszego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)