sobota, 20 lipca 2013

Fuksjowa Torebka TOUS :)

Hej,
dzisiaj pochwalę się moją nową torebeczką TOUS :)
Jak wiecie uwielbiam różiks i nie mogłam przejść obojętnie od tego cudaczka :)
 a o to i ona :




Torebka wykonana jest z syntetyka ( gumowana )  w pięknym , jak dla mnie oczywiście,
 kolorze  fuksji :) z wtłoczonymi charakterystycznymi dla marki Miśkami :)



Trzymadełka do łapki zrobione są z ekologicznej skóry , wykonanie jest eleganckie i dopieszczone w każdym szczególiku :)


Na uszku przywieszka z Miśkiem , jak Ktoś nie mam chęci na taką ozdobę można spokojnie ją ściągnąć, mi osobiście nie przeszkadza a obserwuję, że coraz więcej firm wprowadza do torebek takie przywieszki :)






a co w środku ?:)


Dwie kieszonki na np telefon i błyszczyki oraz dwie mniejsze  na długopisy :) to tylko ja tak sobie wymyśliłam ;)
Na przeciwko natomiast zapinana na suwak większa kieszeń np na dokumenty..


pod suwakiem skórzana etykietka firmy i krótki opis  :)


Zapinana jest jedynie na duży nap :)

Do każdego zakupu w sklepie Tous dostajemy certyfikaty autentyczności :)
Zapakowane w elegancką kopertkę :)


Jest to torebeczka iście w moim stylu, sportowa ale z klasą :)
Jestem nią zauroczona :)

Kochani  a co  Wy myślicie i moim zakupie?

Miłych weekendowych chwil:):):)
Ines

59 komentarzy:

  1. Slicznosciowa♥ Co tu kryć ja kocham Tousa i nie wypowiem się inaczej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna torebeczka niech Ci dobrze służy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie jestem taką wielką fanką różu jak Ty, ale muszę przyznać, że torebka fenomenalna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna torebusia, choć nie w moim kolorze:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna :D Ja ostatnio kupiłam torebkę w kolorze różowym z takimi koralowymi elementami ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. cudniasta jest! *.* choć nie wiem czy bym się na kolor taki odważyła ;) choć piękny niewątpliwie i na paznokciach takie wielbię, to w torebce nie wiem sama :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niom :D oj tam:) pewnie jakbyś pomacała to pod te pazurki byś się skusiła :)

      Usuń
  7. Aaaaa zbieram szczękę z podłogi! Cudowna! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jejjjj cudowna jest :D Tous ma świetne torebki..zazdroszcze ! :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, większość mi sie okrutnie podoba :)

      Usuń
  9. ciekawa, oryginalna - to na pewno :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. No prześliczna jest normalnie. Aż Ci zazdroszczę :) Też bym taką chciała.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna i niespotykana. Chodziłabym z taką :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna jest choć nie lubię różu, za to fuksję kocham niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ahhhhhhhhh juz ci jej zazdroszcze !

    OdpowiedzUsuń
  14. jaka fajna :D spodobała mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna, piękna, cudowna, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odjazdowa torebeczka. Też bym się z takim cudeńkiem widziała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prze-piękna , cudowna , muszę koniecznie zobaczyć inne modele , bo ta jest śliczna ;D
    http://my-colorful-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oblukaj koniecznie ! jest jeszcze jedna na którą muszę zapolować:)

      Usuń
  18. świetna :) chętnie bym taką ponosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna, choć ja bym wybrała inny kolor, ale pomijając go to jest super. Szukam właśnie czegoś w stylu tego modelu ale w brązie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w brązach nie widziałam , jedynie fiolet,też bardzo przyjemny:)

      Usuń
    2. Ja wolę torebki w takich neutralnych kolorach bo pasują mi do większej ilości ubrań ;)

      Usuń
  20. Śliczna :)
    Lubię róż :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna, radosna i wakacyjna taka.
    Lubię, kiedy produkt wykonany jest solidnie, jak wyżej napisałaś - dopieszczony w każdym szczególiku :)

    PS. Przyznaję się bez bicia, dziś jeszcze nie pracowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie taka tylko na wakacje w sumie.. ale jeszcze dwa miechy spokojnie ponoszę a potem może wiosna szybko przyjdzie:)
      zwracam uwagę na wykonie a tu nie ma czego się czepić :)
      P.S
      Spokojnie :)

      Usuń
    2. Muak :*

      Aha - tłoczenie mi się też podoba! Takie tousowe, ale nie do końca oczywiste :)

      Usuń
    3. :) próbowałam się dopatrzeć za co się trzymają te Misiaki i widzę tylko ucho i kopytko :) ale jest to tak słodkie ... :)

      Usuń
  22. O mamo jakie misiowe słodziaki na tej torebuni :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem tradycjonalistką w kwestii torebek jeśli chodzi o materiał i kolory ale Twoja prezentuje się nader kusząco.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)